מי את?
״סיון כהן סבן, 40, נשואה + 2, עיתונאית ומגישת טלוויזיה, מתגוררת בהרצליה״

אילו תגובות את מקבלת ברשתות החברתיות?
״אני מקבלת המון תגובות חמות ולא מעט בקשות עזרה או הצעות להעלאה של נושאים על סדר היום. אנשים מאוד מעורבים, ואת הכוח הזה הבנתי כבר לפני 11 שנים. כשייסדתי את ׳הכל כלול׳ לא היו לנו תקציבים וכוח אדם גדול, האמנתי באזרחים ובזה שכל אדם עם סמארטפון היום הוא בעצם ׳עיתונאי בפוטנציה׳״.

מהי היית רוצה להשיג דרך הרשתות החברתיות?
״השאיפה שלי היא להמשיך ולהשפיע על סדר היום הציבורי. ממש עכשיו עולה התוכנית החדשה שלי ׳רגע האמת׳, ואני מבטיחה שתראו שם דברים שיפילו אתכם מהרגליים. באשר לפוליטיקה, קיבלתי כבר לא מעט הצעות אטרקטיביות וסירבתי״.

סיון כהן (צילום: פרטי)
סיון כהן (צילום: פרטי)

יש פער בין התדמית הלוחמנית שלך ברשתות החברתיות ובין דמותך בטלוויזיה. איזו סיון כהן את מעדיפה להיות?
״גם בטלוויזיה הדמות היא לוחמנית מאוד. כשייסדתי את ׳הכל כלול׳ חרתִּי על דגלי לעזור לאנשים. במרוצת השנים הובלנו אינספור מאבקים, בין שברשויות ובין שבנוכלים למיניהם. ברשתות החברתיות רואים יותר אותי ואת דעותיי״.

בטיקטוק יש לך פי ארבעה עוקבים יותר מבאינסטגרם. יודעת להסביר מדוע?
״אני מאמינה גדולה בטיקטוק, וכיום אני אשת התקשורת עם מספר העוקבים והלייקים הגבוה ביותר. אני מאמינה בפלטפורמה, גם כי היא חוצת קהלים וגם כי יש שם מקום להעברת מסרים ותוכן שמצוטט אחר כך בכל מקום. אני משקיעה בטיקטוק כפי שהשקעתי בעבר בדף הפייסבוק שלי״.

כשאת מתעוררת בבוקר, איזו אפליקציה את פותחת קודם?
״חדשות לפני הכל. אבל למען האמת הכל כבר נמצא בוואטסאפ שלי. אחר כך אני מרפרפת בטוויטר ומשם השאר״.

לאחרונה קראת לחרם של ישראלים על קניה ווסט בעקבות התבטאויותיו.
״רשתות חברתיות הובילו לאביב הערבי, ומאז לא אגזים כשאומר שהן מכתיבות סדר יום. ותראה את קניה ווסט עצמו, הוא התבטא ברשתות כמובן. הכוח הוא אדיר״. 

סיון כהן (צילום: פרטי)
סיון כהן (צילום: פרטי)