המשפעינית וכוכבת הרשת לי מנחם המוכרת כליקוש פתחה חזית מול הקולגה שלה בתחום, שני פדר, בעקבות הסיילים של נובמבר. פדר החליטה שהיא לא רוצה לחרטט את עוקביה בסיילים לא שווים, כי בחודש נובמבר יש סיילים שווים במיוחד ברחבי העולם כמו יום הרווקים הסיני, או בלאק פרדיי. 

"אני המשפעינית היחידה שמסרבת בכל שנה לכל ההצעות המפתות בעשרות אלפי שקלים לפעילויות נובמבר. למה? כי אני חושבת על הקהילה שלי. כי נובמבר זה הזמן לקנות בחו״ל. אז לחרטט לעוקבים עם איזה מבצע, זה פחות קול אפילו שזה ממש מפתה. אני חושבת עליכן לפני על עצמי", כתבה פדר פוסט שעל פניו נשמע אמין ומתחשב.

קרב המשפיעניות  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרב המשפיעניות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שהקולגה שלה כוכבת הרשת ליקוש לא אהבה את הדברים של פשר שהציגה כביכול את כל שאר המשפעיניות כמחרטטות שמרמות את העוקבות שלהן והגיבה לה בחומרה: "הסיילים זה לא חרטוט זה מחיר פחות ממה שהוא, זאת עובדה. אין על ההתחשבות שלך בקהילה אבל מה עם עסקים ישראלים? הסיילים מעודדים את הכלכלה פה ולא במנהטן. וכשאת אומרת שאת המשפיענית היחידה את בעצם מזלזלת בנו, שהרמנו לך בתחילת דרכך כשהיו לך 100 עוקבים בערך. אני אישית הבאתי לך 10,000 עוקבים. לא בריא לירוק לבאר ששותים ממנה".