אחרי אסי עזר שיצא בפוסט נגד איתמר בן גביר, ונדב בורנשטיין שחושש מבן גביר וסמוטריץ' שהם פוליטיקאים שמאיימים על קיומה של משפחתו הגאה, מיה דגן מצטרפת בקריאה נגד יו״ר עוצמה יהודית, שקיבל גינויים נוספים מצד תעשיית הבידור הישראלית.

מיה דגן נגד איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיה דגן נגד איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבדרנית שגם ידועה בדעותיה נגד נתניהו מהבחירות הקודמות, בחרה לצאת הפעם נגד בן גביר בעקבות הדברים שאמר: ״אדרוש חוק צרפתי רטרואקטיבי" ובמילים פשוטות במטרה לבטל את משפט נתניהו. דגן התייחסה בפוסט להצהרות של בן גביר וכתבה: "כולם יודעים ושומעים מה האיש הזה חושב, וכמה שנאה עומדת מאחורי כל מילה שלו. אבל מה שמבעית אותי שאלה לא מחשבות נסתרות שלו.

בהמשך הוסיפה: "הגענו למצב שהוא כבר לא מפחד לומר את הדעה שלו, בכל מקום ובלי בושה או אשמה. כל מחשבה ודעה הכי חשוכה הוא רק צועק את זה. הוא כבר לא מפחד מכלום, וזה בדיוק השלב שאנחנו צריכים להתחיל לפחד. מאד. תעשו לי ולעצמכם טובה ותצאו להצביע״. 

עברי לידר (צילום: רפי דלויה HOT)
עברי לידר (צילום: רפי דלויה HOT)

מלבד דגן, גם הזמר עיברי לידר החליט להביע את דעתו הנוקבת בנוגע ליו"ר עוצמה יהודית וכתב: "הדעות החשוכות שמופיעות בסרט הזה בהובלת סמוטריץ' ובן גביר מרתיחות אותי ואז מפחידות אותי ואז מעציבות אותי. התגובה הראשונית שלי היא כמובן כעס ותדהמה שזה עדיין לגיטימי לאנשי ציבור להגיד דברים כאלו. ואז חשבתי לעצמי שאולי לבורות יש חלק גדול בזה ושבמקום לצעוק אני פשוט אזמין (ואני ממש ממש מתכוון לזה) את סמוטריץ׳ ובן גביר לבד או עם המשפחות אלינו הביתה לארוחת שישי, הם גם מוזמנים להישאר לישון אצלנו עד שתצא השבת, לפגוש את אלבי, לדבר איתו קצת וגם איתנו, על החיים על בני אדם על משפחה ומוסר".