בשנת 2012, בעונה הרביעית של "האח הגדול" כיכב לצד שמות כמו אביבית בר זוהר וקותי סבג דייר בשם צבי פורטל. באותה העונה הוא אף פיתח גם קשר רומנטי עם בר זוהר, אך נראה שמאז הוא רק הלך והתסבך. פורטל, בן ה-45 מאשקלון, הורשע היום (ב') ל-15 חודשי מאסר בפועל, אחרי שהשתתף בשוד בנק דואר מזוין שהתרחש לפני כשנה. 

צבי פורטל (צילום: רונן אקרמן)
צבי פורטל (צילום: רונן אקרמן)

באותו האירוע המדובר פורטל הגיע במכונית מרצדס לסניף בנק הדואר כשבידו אקדח צעצוע, ובזמן שחובש קסדת בטיחות לבנה, אפוד זוהר ומתחתיו חולצה שחורה ארוכה שהסתירה את הקעקועים המזוהים איתו. על פי בית המשפט, הדייר לשעבר שלף את אקדח הצעצוע ודרש מהעובד במקום את הכסף שבקופה, שעמד על סכום של 5,642 שקל.

לאחר שנעצר שמר על זכות השתיקה ועל אף שלא הוכח כי היה מעורב בשורה של שודים באזור, לבסוף פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום בגין שוד לבית המשפט המחוזי מרכז-לוד, שם חתם על הסדר טיעון עם התביעה והורשע בביצוע שוד. עורכת דינו ביקשה להקל בעונש וטענה כי מדובר במעידה חד פעמית. כמו כן, לא בוצעה עבירה בנשק אמיתי וכאשר לפורטל אין עבר פלילי, שירות המבחן המליץ לבית המשפט להטיל עבודות שירות שימירו את המאסר.

פורטל התנצל על השוד ואמר: "אין לי עבר פלילי, אני לא שייך לתחום הזה. לפני חמש שנים היה לי עסק שכשל, וחובות שגררתי, אבל עבדתי והרווחתי יפה. אני רוצה להיות עם המשפחה שלי. החרטה שלי עמוקה".