יוצאת מגוון תוכניות הראליטי, שפרצה אל חיינו אי שם בעונה השלישית של "מאסטר שף" ומאז הספיקה להשתתף גם ב"אח הגדול" וב"הישרדות VIP", ג'קי אזולאי, מככבת לא פעם במדורי הרכילות בעקבות שערוריות בהן היא לוקחת חלק. אזולאי, שהיא גם אמא לארבעה, מנהלת סכסוך מתוקשר עם הגרוש שלה, ישראל אזולאי, שהצליח להגיע לשיאים חדשים. 

ג'קי החליטה אתמול לעצור את גל התלונות שהיא מקבלת מעוקביה בנוגע לזמן השהות שלה עם ילדיה, באמצעות חשיפה של שיחה אישית עם הגרוש שלה בה הוא כתב: "מודיע לך מלבד היום שלי כרגע עם הילדים, אני לא נמצא לקחת להיות או להוציא אותם. כל טוב", וזו השיבה קבל עם ועדה: " ״שרוליק, זה לא אישי נגדך אבל נמאס לי לשמוע שאומרים לי תהי קצת עם הילדים שלך. למה הם עם אבא שלהם כל הזמן. אז לכל המודאגים הנה הודעה רשמית מישראל אזולאי״.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'קי אזולאי מאיימת לתבוע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'קי אזולאי מאיימת לתבוע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם המהלך הזה זכה לביקורות קשות מצד הגולשים, ובעיקר מצידו של כוכב הרשת אביב ראובן, שהחליט להביע את דעתו על צילום מסך שהועלה מההתכתבות ל"ערב טוב עם גיא פינס", וכתב: "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה ובן אדם רע כדי לפרסם הודעה אישית כזאת משבוע אחד ספציפי שהאבא המדהים הזה היה עסוק ולהציג מצג שווא כדי להסית את האש ולנסות לכפר על העובדה שאת אמא גרועה שמעדיפה לבלות עם בחורים בגיל של אחיינים שלי במקום להיות אמא לילדים שלך? מאחל לכל האוהבים שלי אבא כמו ישראל ואמא וגרושה כמוך לא מאחל גם לאויבים שלי". 

במילים הקשות של ראובן לא עברו חלק אצל אזולאי, שהחליטה הבוקר להשיב אש. "בוא נתבע אותך קצת שהכסף שלך יכסה את המזונות שאבא של הילדים שלי לא משלם להם. מי גיבור של אמא?", כתבה ג'קי ותייגה את ראובן - למקרה שיפספס את האיום. זמן קצר אחרי הסטורי המדובר, וואלה! סלבס חשפו כי יוצאת הראליטי לא רק מדברת, אלא גם הגישה מכתב התראה לפני תביעה לכוכב הרשת, העומד על סך 100 אלף שקלים.

בתגובה לפרסום של אזולאי, TMI פנתה לראובן לבקשת תגובה: "ישראל הוא חבר טוב שלי, הוא לא קשור לכלוכים ברשת ולא אתן שינצלו את זה. מכיוון שאין לו פלטפורמה מתאימה אני אדבר בשבילו כי אני חבר שלו. תהיו אנשים טובים".

אביב ראובן (צילום: אביב חופי)
אביב ראובן (צילום: אביב חופי)