מה נשתנה הערב הזה מכל ערבי הבחירות? מגישות החדשות ממשיכות בקו הסטיילינג החגיגי המוכר ממהדורות ערבי הבחירות הקודמות, אך הפעם כל אחת הצליחה להפתיע אותנו – בדרכה שלה. משמח אותי כל פעם מחדש לראות שאת הערב החשוב הזה מובילות אך ורק נשים. ערב בו כמעט כל הגברים בישראל מקשיבים היטב, אולי בפעם הראשונה, למה שלאישה יש לומר ומחכים להכרזת המגישות על תוצאות הבחירות.

מגישות הטלוויזיה, שמקבלות את מלוא הקשב שלנו מדי ערב, בין נשנושים לבין הוויכוחים עם בני המשפחה, בחרו היום פעמיים. פעם אחת, כמונו, מפלגה לכנסת ה-25, ופעם שנייה – את הבגדים שילבשו במהדורה הנצפית ביותר בשנה, בפעם החמישית במספרה.

הילה קורח, מגישת החדשות מאחורי הפרגוד בערוץ רשת 13, שמה לב שמזג האוויר הסגרירי קצת ביאס את כולנו, ולכבוד המאורע, התעטפה בבלייזר ספק לבן-ספק לבן טייד, מילאה את תפקיד השמש וסנוורה אותנו דרך מסך הטלוויזיה עם הבלייזר הבוהק. יתרה מזאת, הכל יפה על הילה קורח. הבלייזר בהחלט מחמיא ועם איפור מלא ונשי ותכשיטים נכונים ביותר ללוק ששומרים על קו הסטייל המוקפד שלה, היא זורחת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הילה קורח (צילום: צילום מסך רשת 13)
הילה קורח (צילום: צילום מסך רשת 13)

אני לרוב לא נוהגת לומר שיש בחירה שהיא לא נכונה, לא כשמדובר על אופנה ובמיוחד לא כשמדובר על ערב בחירות לכנסת, אבל מגישת חדשות ערוץ כאן 11, מיכל רבינוביץ', הצליחה להפתיע גם אותי. רבינוביץ' נשארה על סקאלת השחור-אפור-לבן הידועה והמוכרת, אבל בעזרת עניבה מעט לא פרופורציונלית היא פרצה את גבול ה"סולידי".

עם זאת, תודו - יש לה אומץ. העניבה אמנם מזכירה לנו מדי מלצר במסעדה יוקרתית (ביקורת על יוקר המחיה?) ואולי תסיח את דעתנו אפילו מתוצאות הבחירות, אבל מגישת החדשות נראית יפה כתמיד והחולצה בהחלט מציינת מאורע חגיגי ורשמי. הצבע הלבן בהחלט זועק "יציבות פוליטית".

מיכל רבינוביץ' (צילום: צילום מסך כאן 11)
מיכל רבינוביץ' (צילום: צילום מסך כאן 11)

את תואר מגישת הזהב שמרתי, איך לא, ליונית לוי. לוי פתחה לנו את השידור בערוץ קשת 12 נוצצת וזוהרת עם חיוך של מיליון דולר ובלייזר בצבע שמפניה שאני רוצה לחטוף. מגישת חדשות 12 מצאה לנו נקודת אור בכאוס הבחירות. זו שהייתי בטוחה שתלך על לוק לבן סולידי ואיפור נשי ומלא כרגיל, הפתיעה לטובה, וקטפה את תואר לוק הבחירות הטוב ביותר. ומה אתם חשבתם? 

יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)
יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)

הכתבת היא סטייליסטית בוגרת שנקר