מעל שולחנה של אשת החינוך ליאורה נחת מכתב מטלטל שנשלח בחמישי שעבר ממחלקת החינוך במועצה המקומית כפר שמריהו נגד גל ארז, בעלה של נעמה קסרי, מגישת הטלוויזיה וזוכת העונה הראשונה של "הישרדות" מ־2008. על פי לשון המכתב, שממוען להורי ילדי גן הילדים שבו נמצאת בתם של ארז וקסרי, נהג ארז, שהשתתף בעונה השנייה של "הישרדות", בתוקפנות ובאלימות מילולית כלפי צוות הגן.

במכתב מסבירים אדוה חלפון, מנהלת מחלקת החינוך במועצה, מחזיקת תיק החינוך כרמית נופך מוזס וראש המועצה סרג' קורשיא כי “אתמול בבוקר הגיע הורה לגן כדי ללוות את בתו", נכתב בו, “וכשראה כי הדלת נעולה ולא נפתחת, חבט בה בעוצמה במשך דקות ארוכות, וכאשר הגננת פתחה את הדלת, פנה אליה בתוקפנות ובאלימות מילולית מול כל ילדי הגן". עוד נאמר במכתב כי בעקבות האירוע נקראו הורי ילדי הגן לשיחה תוך הדגשה של אנשי המועצה על אפס סובלנות לאלימות.

נעמה קסרי וגל ארז  (צילום: פייסבוק)
נעמה קסרי וגל ארז (צילום: פייסבוק)


מה שהזכיר לליאורה שלפני כשנה וחצי היא פרסמה במדור כי המבקרים בבניין המועצה באותו הכפר הופתעו לשמוע בוקר אחד צעקות רמות, איומים להפוך שולחן ואלימות מילולית כלפי אחד מפקידי המועצה ההמומים. גם אז היה זה ארז, שרכש עם קסרי בית ביישוב. “אני לא מתעסק בחיים האישיים שלי עם אף אחד", הגיב אז ארז.

קסרי, אני רואה שקשה לשרוד בכפר שמריהו.
“נו באמת. אלימות? אוקיי, אני מבינה שאת צריכה אייטם. אז תדעי שהילדים הגיעו לגן רטובים מהגשם. כשהוא דפק בדלת ולא פתחו, הוא דפק יותר חזק. וכן, כשפתחו הוא כעס על ההתעלמות מהם. לא היו קללות ולא בעיטות. כולם יודעים שזה לא כל כך נעים לראות גן סגור".

ראש המועצה המקומית כפר שמריהו סרג׳ קרשיא וכרמית נופך מוזס, מחזיקת תיק החינוך במועצה, סירבו להגיב. 

חתונתם של נעמה קסרי וגל ארז (צילום: יוסי גנון)
חתונתם של נעמה קסרי וגל ארז (צילום: יוסי גנון)