כשלושה חודשים לאחר שחרורו מהכלא, אלון קסטיאל, עבריין המין שהוגלה לבת ים, ואשתו ואם שתי בנותיו, שני קצמן, בהריון שלישי. קסטיאל הורשע בעבירות ניסיון אינוס, מעשים מגונים בכוח והטרדה מינית בארבעה אישומים שונים, ושחרורו עורר זעם רב בקרב הנפגעות. קסטיאל וקצמן סירבו להגיב.

השבוע הלכה לעולמה בגיל 87 מלכה רוזנשטיין, שנחשבה לאחת הנשים היפות בתל אביב בשנות ה-60 וה-70, וזכתה לכינוי "מלכה'לה תירס", בגלל התירס החם שהייתה מוכרת בחוף הים יחד עם הוריה. לימים היא התחתנה עם עו״ד הצמרת אמנון רוזנשטיין, ולזוג נולדו שלוש בנות. הייתה לה גם בת נוספת, רונית, שנולדה מנישואיה הראשונים לנהג דן. בתה, רונית, היא אלמנתו של ראובן אדלר ז״ל. בתה, עתליה ז״ל, שהייתה נשואה לבני בלוך (לימים בעלה של חנה לסלאו), קפצה אל מותה בשנת 1989 מביתה של אמה במגדלי דוד.

הזוג רוזנשטיין זכה לסיקור נרחב, ולרוב אוהד, בשבועון “העולם הזה". לאחר שנפטר עו"ד רוזנשטיין בשנת 1986, פורסמה גם צוואתו הסנסציונית. לרונית הוא השאיר סכום זעום יחסית, ואת שאר הרכוש הותיר לשלוש בנותיו הביולוגיות. מלכה רוזנשטיין עצמה קיבלה בירושה לירה ישראלית אחת.

דין בלוך, תנחומיי על מות סבתך.
“הגעתי במיוחד ממיאמי להלוויה, יומיים לפני שהתכוונתי להגיע כדי לחגוג איתה את יום הולדתה. הייתה לי סבתא מדהימה, יפה, אצילית ומיוחדת במינה. אני מתאבל ומבקש לא להוסיף".
רונית אדלר סירבה להגיב.