הידיעה הבאה תשמח רבים וטובים מאזרחי ישראל כי הפרופסור המעורר מחלוקת אמיר חצרוני יורד מהארץ. אחרי שהביע אינספור תלונות ושטנה על המדינה שלנו, באמירות אנטי ציוניות מכוערות בעיקר נגד עדות המזרח, חצרוני סוף סוף עוזב את הארץ ועובר להתגורר שעה מאיתנו באתונה שביוון. 

בסטורי ששיתף אמש (שלישי) חצרוני סיפר על העזיבה שלו ולמה בחר דווקא ביוון. "כולם שואלים חצרוני זה נכון אתנה עוזב ליוון ונוטש את ישראל? ומשאיר את המדינה הזאת לכל הדרעקס היהודו ציונו ניאו נאצי פאשיסטים, כמובן שהתשובה היא נכונה. איזו סיבה בעולם יש לי להישאר פה?".

כמו כן, הסביר למה דווקא בחר לעזוב ליוון: "אני קמצן, לא סתם סלב, אלא סלב קמצן, וסלב קמצן לא יכול להרשות לעצמו את שוויץ, אפילו לא אוסטריה, יוון זה בזול. גם היה מאד קלאסי לפני הספירה. אני עוזב מי שרוצה אולי נזמין אותו למסיבת הפרידה שלי שהיא בתשלום, אני מחפש פרגית אנטי ציונית שתבוא איתי ליוון".

עוד הוסיף ואמר: "איזה טעם יש לי להישאר במדינה הדוחה והמגעילה הזאת". כמו כן כתב: "בוחן מקרוב את האמבטיה היוקרתית בדירת הפנטהאוז המפוארת שלי באתונה. הדירה צופה לאקרופוליס הממוקמת בשכונה אנטי ציונית של העיר. השכנים כולם אנטישמים אבל ברוח טובה ולא על בסיס גזעי. אני מרגיש בבית. בקרוב אתחיל להתנדב ב BDS המקומי בתפקיד בכיר. מחפש פרגית בת אצולה במידה אפס שתצטרף אליי".