היום (ד') חגגה כוכבת הילדים מיכל הקטנה את יום הולדתה ה-40. במקום לקחת לה יום חופש או לנפוש ביעד אקזוטי לכבוד המאורע, מיכל הקטנה המשיכה את לו"ז החזרות הצפוף שלה להצגת הילדים "גשם של סופגניות", שתעלה בחג החנוכה הקרוב. ועם זאת, חברתה הטובה ביותר, אורטל עמר, החליטה שלא לתת ליום המיוחד לחלוף ללא חגיגה ראויה, והחליטה להפתיע את הבסטי בדרך לא שגרתית.

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

בסרטון שהעלתה לאינסטגרם אפשר לראות את אורטל עוטה על עצמה תחפושת גדולה של בובה, כך שאי אפשר יהיה לראות מי נמצא מתחת. בליווי כוכבי הילדים הנוספים שמשתתפים בהצגה, רוי בוי ודוד חיים, אורטל נכנסה אל חדר החזרות כשהיא בתחפושת ושימחה את חברתה הטובה בשיר יום הולדת מקפיץ. אלא שאז, בדיוק בשיא החגיגות, אורטל הסירה את ראש התחפושת הגדול וחשפה כי היא זאת שעומדת מאחורי ההפתעה. 

על הסרטון מהאירוע צירפה אורטל גם ברכה עבור חברתה, עם כמה מילים מהלב: "מיכלי אהובה שלי, אני מאחלת לך שהקידומת החדשה תביא איתה מלא תבונה, שתביא לך אושר פנימי אמיתי, שתסתכלי במראה ותהיי שלמה ושמחה. אני אוהבת אותך כאילו אנחנו חולקות דם. תחגגי את החיים כמו שרק את יודעת, בגדול, עם הרבה נתניה כלפי הסובבים שלך. את אמא מופלאה לששה ילדים שאי אפשר לא להתמכר אליהם.
מאחלת שנחגוג עוד הרבה רגעים יפים ושמחים. אני באמת רוצה שתזכרי כמה את מיוחדת, העולם שבנית לך הוא בזכותך, בזכות האדם הטוב שאת. שהלב שלך תמיד יישאר נקי ואמיתי ותדעי לשים סביבך אנשים טובים. אני אאחל לך שאלוהים ילווה אותך באמונה שלך בבחירות שלך בהצלחות וגם ברגעי המשבר. ואת נראת בת 25".