כולנו זוכרים כיצד התפרסמה שירה איסקוב, אחרי שעברה ניסיון רצח אלים בידי בעלה לשעבר, אביעד משה. אחרי תקופת שיקום ארוכה, בה היא הפגינה אומץ וחוזק אמיתי להתגבר על הפרשה, איסקוב הצליחה לשקם את חייה ולהמשיך את השגרה כאמא לילד קטן. כבר מזמן שאף אחד לא הצליח לכבוש את ליבה של איסקוב, והנה - היא חושפת את האהבה החדשה בחייה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בראיון לרינה בן עיון ברדיו צפון סיפרה שירה כי היא מאמינה באהבה למרות הטרגדיה הנוראית שעברה, וכיום היא בזוגיות שמחה ובריאה. בן הזוג הטרי עונה לשם אריה מריאש, בן 42, אותו הכירה בשכונה בה היא מתגוררת, ולטענתה הם בנו את הקשר "לאט ובביטחון". 

"אני מאמינה בלב שלם באהבה ובמשפחה, יש לי היום בן זוג מקסים. לא הבאתי כלום לזוגיות הזאת, התחלנו ממקום נקי ושלם וזה כיף. כולם מכירים את שירה איסקוב, הוא מכיר פשוט את שירה. הכרנו בשכונה, כשבהתחלה לא חשבתי על זה בכלל ולא רציתי, היה לי את המשפט ואת הטיפולים, אבל זה הגיע מתוך ידידות מופלאה והיום זה כיף גדול. היום אני מבינה שאפשר, שזה יכול להיות, אני לא נותנת את עצמי להישאר מאחור, אני בטיפול רגשי ואני אמשיך להיות בטיפול, כי יש לי עוד כמה שנים לעבד את כל מה שקרה לי", סיפרה איסקוב.

כמו כן, איסקוב התראיינה ברדיו כחלק מתהליך קידום ההופעה שלה, שנקראת "פגישה עם שירה איסקוב". האירוע הקרוב יתקיים ב-20.11 באולם FRIENDS בנהריה. 

ההופעה של שירה איסקוב (צילום: יחצ)
ההופעה של שירה איסקוב (צילום: יחצ)

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>