ליאורה שמחה לבשר בבלעדיות על הודנה בין לב לבייב לבנו, שלום לבייב (הבן האמיתי, לא סיימון). בעבר, כפי שפרסמה ליאורה, לא חסך לבייב ג'וניור מילים קשות מאביו וממשפחתו. בין היתר הוא טען בבית המשפט כי בינו לבין אביו “קיים סכסוך עסקי" וכי “דאגתו היחידה (של האב - לג"ש) היא לו עצמו בלבד".

לפני כשלוש שנים הוכרז שלום לבייב על ידי בית המשפט כפושט רגל, כשחובותיו עומדים על כ־788 אלף שקל. העיתוי המשמח של קירוב הלבבות אירע בתקופה טובה למשפחת לבייב, אחרי שבספטמבר השנה הגיע לבייב האב לארץ, היישר למשרדי להב 433, כמעט ארבע שנים לאחר שנפתחה החקירה הפלילית נגדו בחשד להברחת יהלומים לישראל. לבייב וחברת LLD שבבעלותו הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות.
שלום לבייב, ושבו בנים לגבולם?
“הכל הסתדר כפי שראית. התנצלתי בפניו. חשוב לי להגיד שלא מדובר בסולחה".
אז מה זה?
״לא היה ריב, זה היה רק בראש שלי. הייתי מבולבל מכל המצב האישי שלי. היום הבנתי שטעיתי".
קבוצת לבייב בחרה לא להגיב.

חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסופר ועורך הדין ד"ר חיים שטנגר השיק השבוע את ספרו “קופסת ילדות" באירוע רב־משתתפים ב"בית היוצר" בנמל ת"א. בין המברכים היו המשורר, עורך מוסף הספרות של “הארץ" ומעריץ משפחת המלוכה, בני ציפר, הסופרת ובעלת הבלוג הספרותי “סלונט" לילי פרי והסופר חיים באר. באר טען כי מאחורי הסיפור הארוטי, שגיבורו הוא הרב משה יצחק זיו הפיקטיבי, עומדת דמותו של רב חשוב שכיהן בתפקידים רמי מעלה. הדמות המרכזית בספר, סיגל נצר, טוענת שהרב (בספר כמובן) הציע לה הצעות מיניות המזכירות פרשה של הטרדה מינית שהתרחשה לפני שנים.

חיים שטנגר , חיים באר ובני ציפר (צילום: נדב כהן יונתן)
חיים שטנגר , חיים באר ובני ציפר (צילום: נדב כהן יונתן)

באר, דמות פיקטיבית או דמות אמיתית?
“הכוונה שלי הייתה לרב שהועמד לדין. אל תייחסי לי בשום פנים ואופן דברים שלא אמרתי. אודה לך מאוד שלא תערבי אותי בעניין לא לי".
שלום למוטרדת, מה תאמרי?
“מה אני אגיד לך, למזלי אנשים אף פעם לא מזכירים לי את הפרשה הזו. אני חושבת איזה ציבור יש בארץ שכולם מתעלמים מזה. הפרשה קרתה לפני המון שנים ואני ממש לא רוצה לדוש בה".
עו"ד שטנגר סירב להגיב, הפנה לדברי ההקדמה בפתיח לספר וציין כי אין לו להוסיף דבר מעבר לכך.