מילי אביטל, השגרירה שלנו בהוליווד, הגיעה לארץ כדי להשיק את NEXT STOP, הצגה על יזמות שהפיקה וביימה. ההשקה וההצגה התקיימו במלון "בראון לייטהאוס" בת"א, מול קהל של מנהלות הייטק בכירות. זכה לצילום וחיבוק על העזרה בהפקה: חגי ארביב, מנכ"ל המלון.

מילי אביטל וחגי ארביב (צילום: שחף סגל)
מילי אביטל וחגי ארביב (צילום: שחף סגל)


> פיטר לנקוב, מגדולי המפיקים בהוליווד, הגיע לביקור של 11 ימים בישראל ביוזמת ארגון הרבנים של aish. הזאב ההוליוודי ירד לבקר גם באילת, שם מעריצים שאלו אותו רבות על הסדרה המיתולוגית שהפיק, “הוואי חמש אפס". בארץ הוא התארח במלון "המלך שלמה" בירושלים.

> בתיכון עמל להייטק ואומנויות על שם פרס בת"א נערך השבוע ערב פרידה מרגש מקארן טל, המנכ"לית המייסדת של עמותת תובנות בחינוך בעשור האחרון, שעברה לכהן כמנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל של ההסתדרות. בין אלו שהגיעו להביע הוקרה: יאיר סרוסי, הח"כ לשעבר אלכס מילר, חתן פרס ישראל ד"ר יוסי ורדי, אלוף בדימוס דני רוטשילד ועוד.

קארן טל, יאיר סרוסי ומילר (צילום: יח''צ)
קארן טל, יאיר סרוסי ומילר (צילום: יח''צ)

> ועוד מפירות השלום. השבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה רשמי ראשון בין מפעל הפיס בישראל לבין ארגון הלוטורי הלאומי של מרוקו. מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, הגיע לביקור עבודה קצר בקזבלנקה ונפגש עם ראשי ארגון הלוטורי הלאומי של מרוקו, בראשות המנכ"ל, מר מוחמד סולימאני.

> רוברטו בן שושן הגיע יחד עם השחקנית אסי לוי, אשת חיי הלילה אתי מרק ורונית רייכמן לתערוכה “אומנות כחפץ" של האומן איציק מבורך, שנערכה ביום הולדתו של האחרון. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במקום חדש בנחלת בנימין בת"א תחת הקונספט "DINNER ART SALON".

אסי לוי , אתי מרק ואיציק מבורך  (צילום: סטודיו דג הזהב)
אסי לוי , אתי מרק ואיציק מבורך (צילום: סטודיו דג הזהב)

> קבוצת קניוני עופר תעלה השבוע בקמפיין ראשון בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, לרגל השקת מיתוג ושפה תקשורתית חדשה. הקמפיין יעלה בהשקעה של כ־3 מיליון שקל, וזאת במסגרת מהלך אסטרטגי רחב, הכולל את 17 קניוני עופר ברחבי הארץ.

עדי אשכנזי (צילום: הילה בר)
עדי אשכנזי (צילום: הילה בר)