ציפי פינס, מנכ"לית בית לסין, החזירה לתיאטרון את השחקנית מיה דגן אחרי סכסוך מתוקשר, לאחר שזו החליטה לעבור לקאמרי, ופינס ראתה בכך עריקה מצדה של דגן, ועכשיו היא רושמת קאמבק מרגש נוסף: מדובר בשחקנית דפנה רכטר, זוכת שני פרסי אופיר לשחקנית הראשית הטובה ביותר (1991 ו־1998) ופרס התיאטרון הישראלי.

האחרונה שיתפה את קוראי עמוד הפייסבוק שלה בכך שהיא נקייה כבר למעלה מארבע שנים, אחרי שבמשך שנים רבות סבלה מהתמכרות לאלכוהול. בנוסף, סיפרה בהתרגשות על חזרתה לתיאטרון בית לסין ושיתפה בכך שציפי פינס שומרת עליה ותמיד שמרה עליה.

דפנה רכטר (צילום: אלעד אקרמן)
דפנה רכטר (צילום: אלעד אקרמן)


רכטר, מזל טוב לקאמבק. מתי הבכורה?
“תודה, כל מה שכתבת נכון. ההצגה, 'טריאז'', עולה ב־14.1.23, שיהיה יום טוב".

פינס, איך התחושה ששתי הכוכבות שלך שוב בבית?
“אני שומרת אמונים לשחקניות ושחקני התיאטרון גם כשהם בתקופות קשות או לוקחים פסק זמן. לכן שחקנים רבים הולכים איתי דרך ארוכה".

> סשה גאידמק, הבן של ארקדי, חזר בתשובה, שאותה הוא מיישם בבתי הכנסת האלגנטיים של לונדון.

ארקדי גאידמק (צילום: משה שי פלאש 90)
ארקדי גאידמק (צילום: משה שי פלאש 90)

> חבריו הטובים מימין ומשמאל של פרקליט הצמרת, עו"ד ציון אמיר, חגגו לו בהפתעה יום הולדת 67 בבראנץ׳ מושקע ב"סלון יווני" בשישי האחרון. מי שעמד בראש צוות חגיגת יום ההולדת היה איש העסקים אלי אליעזרא. הרימו לחיים: עו"ד אייל רוזובסקי, פרופ׳ לימור עציוני, ציון קינן, רחל תורג׳מןֿ, אליעזר מרום, רויטל סויד, דן תורג׳מן ועוד. אבי בניהו ציין את העובדה שעו״ד רוזובסקי הוא האשכנזי היחידי בשולחן, וטוב שיש נציג מישראל הראשונה.