אמש (רביעי) התייצב משה איבגי לראשונה מאז ששוחרר מהכלא באירוע השקה של הסרט "בתולים" שביים מאור זגורי בסינמה סיטי. למרות שידע כי הוא מגיע לאירוע מתוקשר עם גופי תקשורת שוודאי יתעניינו בו, הוא בכל זאת מצא סיבה להתעצבן. כתבת חדשות 13, נריה קראוס, שנכחה במקום ניסתה לראיין את איבגי עם הטלפון הנייד שלה.

איבגי טען כי חשב שמדובר באורחת שמתעדת אותו אז הוא שיתף פעולה, אך ברגע שהכתבת התחילה לשאול שאלות נוספות - הוא כעס, סירב להמשיך עם הריאיון ושם לה יד על מנת לחסום את עדשת המצלמה של הנייד. כעת נשלח בעבור קראוס מכתב התראה מעורך דינו של איבגי, עורכת הדין חן מאירי.

במכתב ההתראה נכתב בין היתר: "כפי שנמסר לך על ידי מרשי, אין בכוונתו להשיב על דבר למעט הסיבה בעטיה התייצב- הפרמיירה המדוברת אליה הוזמן על ידי מאור זגורי. אף על פי כן, המשכת בניסיונותיך הבוטים לשאול את מרשי שאלות הגם שביקש שלא להשיב, והוספת וצילמת אותו, כאשר כל שמרש ביקש הינו להפסיק את הריאיון". 

עוד נכתב: "בעודך מוסיפה ומטרידה את מרשי בשאלות, מרשי הניף בכף יד פתוחה באופן שיכסה את עדשת הטלפון וזאת מבלי להעפיל שום כוח ובטח לא שום מגע עם כף ידך או/ו איבר אחר. ברור מן הסרטון כי לא ננקטה שום אלימות ומרשי לא נגע בשום שלב בפרק כף ידך ומטבע הדברים אף לא חבל בך". "כל בדומה הניסיון לצייר כאילו נבחלת אין בו דבר וחצי דבר ומדובר בבדיה - הא ותו לא בפרט משעולה מהצילום כי נעשה בשעות הבוקר ובשיהוי ניכר ולא בזמן אמת".

"ניסיונך לתאר את מצב הדברים כולל האודם לכאורה בכף ידך כאילו נעשה על ידי מרשי - אינם אלא עבירה לפי חוק אישור לשון הרע. פרסום זה שהועתק וסוקר על ידי גורמים רבים ברשת, הינו פרסום כוזב בעליל שנועד להשפיל את מרשי ולעשותו ללעג ובוז בעיני הציבור, כמו גם לציירו כאדם אלים באופן העולה כדי לשון הרע". 

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אנו מגנים כל אלימות כלפי עיתונאים וצלמים. מצער שמי שנהג באלימות עוד מעז לאיים בתביעה".

נריה קראוס (צילום: צילום מסך)
נריה קראוס (צילום: צילום מסך)