זמרת הפופ נועה קירל נבחרה לייצג את MTV ישראל בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, ה-EMA, בפעם החמישית ברציפות. לא פעם הפתיעה אותנו קירל עם הבחירות האופנתיות לטקס הגדול, אך הפעם אין אחד שצפה כי פניו של הראפר קנייה ווסט, שעורר סערה בעולם לאחר אמירותיו האנטישמיות, יודפס על בגדיה לצד סמלי מגן דוד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הלוק של קירל משך את תשומת ליבם של כלי התקשורת הבינלאומית עם אמירה עוצמתית כנגד אנטישמיות וכנגד דבריו של ווסט. מי שאחרים על הלוק הם יובל אלרואי, מעצבת צעירה, ואיתי בצלאלי, הסטייליסט של קירל שלא מפסיק להפתיע אותנו. קירל רצתה בגד עם אמירה על פרשת קנייה ווסט וכנגד האנטישמיות המתגברת לאחרונה בעולם. נעשו מספר סקיצות מיוחדות עד שהגיעו השלושה לפיס האחרון. 

נועה קירל בטקס פרסי המוזיקה של MTV (צילום: Getty images,באדיבות MTV ישראל)
נועה קירל בטקס פרסי המוזיקה של MTV (צילום: Getty images,באדיבות MTV ישראל)

קירל סיפרה: "בחרתי ללבוש בשטיח האדום של MTV פריט אופנה עם מסר לכל העולם, פריט שמסמל באופן מובהק שאני גם יהודה וגם ישראלית, אנחנו חווים לאחרונה הרבה אנטישמיות בעיקר לאור האמירות של קניה ווסט, אני גאה להיות אמנית ישראלית שמייצגת את ישראל בעולם".

לאחר זכייתה היא מסרה: ״בזכותכם\ן זאת השנה החמישית ברציפות שאני זוכה לייצג את MTV ישראל בטקס פרסי הEMA של MTV  ולצעוד עם האמנים המובילים בעולם וכל שנה זה מרגש אותי מחדש! אני גאה לייצג את ישראל וכמי שנבחרה על ידכם\ן, הקהל. תודה לכם, על האהבה והתמיכה”.

נועה קירל בטקס פרסי המוזיקה של MTV