נאור ציון שכיכב לא מעט בכותרות שליליות וטענות על אלימות במהלך הקריירה שלו, שוב תפס אתמול (ראשון) כותרות בתוכנית "הצינור". בתוכנית "הצינור" הובא תיעוד של נאור ציון יושב עם בחור אלמוני וצועק עליו: "בוא תיתן מכה תן, תראה מה יקרה לך, אני אהרוג אותך. יא בן שרמוטה, תן עכשיו את המכה אם אתה גבר. סע מפה עכשיו מהר אבל".

אלא שכעת מבואת גרסתו של ציון, והיא מציגה דברים אחרים לגמרי. הקומיקאי העלה הסבר לתרחיש כפי שהתרחש מהנרטיב שלו כדי שהאירועים לא יוצאו מהקשרם על ידי התקשורת, וכך אמר: "אני קצת נסער, היום בשעה שבע ארבעים וחמש ישבתי במקום קבוע שאני יושב בו במלאכי ישראל, הגיע עובר אורח שהתחיל לקלל אותי בלי סיבה, בהתחלה חשבתי שהוא צוחק איתי, אמר לי מניאק וכל מיני כאלה. הוא לא הפסיק, הפסקתי לדבר בטלפון ואמרתי שאני אזמין לו משטרה".

View this post on Instagram

A post shared by הצינור (@hazinor)


"הוא המשיך לקלל ואיים עליי איומים מטורפים. המלצרים והמלצריות ראו את הכל, נתנו אחרי זה עדות לשוטרים שבאו כשהזמנתי משטרה. הוא לא הפסיק והוצאתי את הטלפון ותיעדתי אותו, אולי קצת קיללתי אותו קללות קשות מאד וזה נראה לא טוב. רציתי הפעם להבדיל מהמקרה ההוא שיראו מה היה, מה הוא אמר לי. לא הייתי צריך לעשות מה שעשיתי ואני צילמתי אותו וביקשתי תלונה במשטרה. די נמאס שהכל מותר ואין גבולות והשוטרים שעצרו אותו אמרו לי שהוא מוכר למשטרה".

"אני יודע שתמיד מראים את החלק השני, אני עוד אחשוף את האמת באירוע הראשון שהיה בקניון. גם עכשיו יש שם מצלמות שתיעדו הכל ויראו שישבתי לי לתומי ובא בן אדם והגיע וקילל אותי למרות שישבתי לתומי. וביקשתי ממנו שעזוב והוא המשיך אז אם  קיללתי, להבדיל ממה שפורסם הוא גם איים עליי, הגשתי תלונה במשטרה. וחבל שאנחנו צריכים כל פעם לעבור את הדבר הזה. אם מישהו בא ומקלל אותי ומתיישב לי בשולחן ומקלל אותי אני מצטער סורי לא מסוגל להבליז. עשיתי מה שצריך מבחינת החוק וזה מה שחשוב. חבל שלא שמים גבולות גם לאנשים כאלה".

@naorzion9 #נאורציון #זכותהציבורלדעת #foryou #החבריםשלנאור #חדשות #גיאפינס #הצינור #דיעםהשקרים #פוריו ♬ צליל מקורי - Naor zion