תו פרינס, בנם של אורטל עמר ובן אל תבורי, חוגג היום את יום הולדתו הרביעי. הזמר בן אל לא ראה או פגש את בנו תו כבר זמן ממושך בעקבות מחלוקת עם אם בנו, ורק לפני חודש עזב את ישראל לטובת חיים חדשים בארה"ב יחד עם זוגתו דני, הרחק מבנו תו.

כעת אחרי תקרית ההקלטות הקשות בהם נשמע הזמר אומר מילים חמורות וקשות נגד אורטל ובנו תו, בן אל תבורי מנצל את היום הולדת בכדי לבקש סליחה מבנו ולחשוף שהוא סובל ממאניה: "ילד שלי, זה היום שלך, היום אתה בן 4, מי היה מאמין איך הזמן טס. לצערי בחודשים האחרונים דלפו הקלטות אישיות ביני לאמך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל, כי הם לא באמת היו מכוונים אליך. אבל אתה תשמע לצערי הרב לא יודעים אבל אני מאובחן במניה כבר מגיל 18, שלפעמים מתפרצת במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש".

"ילד יקר שלי שתדע שכלום לא היה מכוון אליך, ואני מצטער על המילים הקשות, המניה זה לא תירוץ לשום התנהגות ושם צורת דיבור ואני מצטער בפני כל מי ששמע את ההקלטות, לעולם לא אסלח לעצמי שנתתי לעצמי להגיע למקום הזה", הוסיף, "אני יושב על יום עם עצמי ומתגעגע אליך. אני כותב בדמעות כי בא לי פשוט שתקפוץ עליי תחבק אותי חזק ואחרי התקופה המחורבנת הזאת, ותגיד לי שאתה אוהב אותי. אני מאחל לך שתגדל ותהיה גבר ואני אעשה הכל כדי שאתה תתגאה בי. תזכור שאתה ילד שלי, אני אוהב אותך עד כלות ולא משנה מה יגידו רעשי הרקע. אבא תמיד אוהב ויאהב אותך לא משנה מה יגידו לך. אל תתיחס לרעשי רקע, תמיד לצידך אבא".