היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 עצרה לחקירה חמישה חשודים בחשד לייבוא עשרות ק"ג של סם מסוג קוקאין, בהם אביו של כוכב הרשת בן זיני, יקותיאל זיני. אלא שזו לא הפעם הראשונה שאביו של זיני מסתבך עם רשויות החוק. בשנת 2019 נעצר אביו של זיני בחשד לעבירות של סחיטה באיומים של איש עסקים בירושלים, בזמן שבנו היה סגור בבית "האח הגדול". 

האירוע קרה שבועות ספורים אחרי שהוריו של כוכב הנוער ראו כי הדייר האהוב עליהם עובר ימים קשים בבית והחליטו לעלות מסוק תמיכה מעל שמי נווה אילן, שם נמצא בית "האח הגדול". הם פנו לחברת "ישראקופטר" שאחראית על רוב טיסות המסוקים מעל בית "האח הגדול" והזמינו טיסה שכוללת שני סיבובים מעל הבית המפורסם. אממה, כשהגיע המסוק שעליו היו הוריו של בן זיני וזוגתו דאז טיילור מלכוב, מעל לאולפני נווה אילן, קרא "האח הגדול" לדיירים להיכנס לתוך הבית. 

בן זיני (צילום: יח''צ)
בן זיני (צילום: יח''צ)

 
יקותיאל, אביו של בן זיני, דרש מטייס המסוק לעשות סיבובים נוספים עד שבנו יוכל לראות בבירור את המסר ומשסירב, בין היתר כי לא קיבל אישור מרשות התעופה האזרחית, הטונים עלו ואביו של בן זיני התלהם. הזעם היה כל כך גדול עד שהוא נתן אגרוף לזכוכית של חלון המסוק וניפץ אותה. התוצאה: נזק בשווי של עשרות אלפי שקלים, אותם הוא סירב לשלם.

בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אינסטגרם)
בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אינסטגרם)