בדיוק במלאת 35 שנה למותו של הזמר האגדי זוהר ארגוב, העלה בנו, גילי, בקשה לתרומות בטיקטוק. הוא סיפר שהוא עובר תקופה לא פשוטה וביקש ממי שיכול לעזור להעביר כספים דרך הביט. גם על גרושתו של גילי, ורד, שמגדלת את שלושת ילדיהם, עוברים ימים לא קלים.

ורד, מה שלומך?
“ימים קשים מאוד. אבל יש לי שלושה אהובים שיהיו בריאים, אחד מהם עומד בפני ניתוח. כל ערב הוא שומע שירים של אבא ובוכה. יש רגעים שאני נזכרת גם בדברים טובים מהנישואים שלי. והיו כאלו הרבה. בסך הכל מתחת לקליפה של גילי מסתתר בנאדם זהב עם לב רחב. הילד בן 4, אבל הוא ממש כמו תינוק. מעריץ את רן דנקר. יש לו בקרוב יום הולדת והוא רוצה רק את רן דנקר. אני מנסה להיות חזקה, אבל לפעמים מרגישה שהכל כבד עליי. הכתפיים שלי קטנות בשביל זה, אבל מתפללת לבורא עולם שייתן לי את הכוחות".

גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)
גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)


יש לך זוגיות חדשה?
“אני מקבלת הרבה הצעות. ברור שמתחילים איתי, אבל אני עדיין לא בשלה לזה. אני בסך הכל מאוד בודדה. מחקתי הרבה אנשים מהחיים שלי. והכי גרוע, גיליתי כמה ניסו להרוס לי את הנישואים עם גילי. רק אחרי שלוש שנים האמת צפה וגיליתי הכל. גילי עשה בשכל שברח מהאנשים האלו. יש הקלטות ויש צילומי מסך. אני שותקת, אבל מאמינה שביום מן הימים הכל ייצא החוצה".

עם ברכה, האמא של גילי, את בקשר?
“בטח. אני בדיוק בדרך לקחת את הילדים ממנה. היא מעניקה להם הרבה זוהר. בכל שישי כמעט אנחנו ביחד".

שלום, גילי.
“אני לא מרשה לדבר עליי בכלל. לא להזכיר אותי. זה שיימינג".

גילי ארגוב (צילום: מיקה רבזין)
גילי ארגוב (צילום: מיקה רבזין)


אבל אתה בעצמך פרסמת בטיקטוק, מה פה שיימינג?
״אני אתבע תביעת ענק. לא לדבר עליי בכלל. זה לא יפה. אני במקום אחר היום. אם היה לכם ביצים הייתם כותבים על ההרצאות שלי בנושא סמים ואלימות ועל ההפקות החדשות שלי".

ובמקביל, ברכה ארגוב, גרושתו של זוהר, התראיינה בערוץ 12 ורמזה שהגיע הזמן ששמו של הזמר יונצח כראוי. כזכור, לפני כארבעה חודשים החליטה עיריית ראשל"צ, אחרי בקשות רבות, להנציח את זכר הזמר, אבל זה קרה באופן פחות מספק מבחינת המשפחה והמעריצים: העירייה החליטה לשנות את שם רחוב “הפרח" בשיכון המזרח, השכונה שבה התגורר זוהר, ל"הפרח בגני". טקס החלפת השם לא נערך עד היום.

שלום לדוברת עיריית ראשל"צ, תוכלי לשלוח לי תמונות מטקס חנוכת הרחוב “הפרח בגני"?
“בינתיים לפי מה שאני רואה, ראשל"צ היא העיר היחידה שהנציחה את המורשת של זוהר ארגוב בגאון, וזה על אף שהיו מי שהתנגדו לכך. זוהר ארגוב הוא אחד מהאומנים שהיוו נכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית, ו'הפרח בגני' הוא השיר הכי מפורסם שהוא ביצע, אז הנצחנו את זה. אני מנסה להבין מה לא בסדר".

זוהר ארגוב (צילום: נתי הרניק, לע''מ)
זוהר ארגוב (צילום: נתי הרניק, לע''מ)