הדוגמנית וכוכבת "האח הגדול" גל גברעם עלתה לשידור חי באינסטגרם ושיתפה לראשונה עם העוקבים את הסיבות להיעלמותה בשנה האחרונה, על התקופה הקשה והדיכאון שחוותה, על המשקל שהשילה, הפחד מאנשים ברחוב ומה גרם לה להתרחק מאור הזרקורים. בסרטון גלוי ואמיץ חושפת גברעם לראשונה מה קרה שם באמת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"היו לי עדיין פרויקטים שעשיתי בעבודה ורק הקרובים אליי ידעו, ידעתי להגיד מהשנייה הראשונה 'היי אני לא בטוב, ואני לא רוצה את זה תתנו לי שקט'. עזבתי את תל אביב וחזרתי לאמא שלי. ברגע שכף הרגל שלי דרכה בבית עד לפני חודשיים על השעון, ישבתי בבית ולא יצאתי מהבית, ירדתי 12 קילו במשקל. ישנתי כל היום, הייתי ערה בלילות כי בלילה כולם ישנים ואף אחד לא רואה או שומע, סגרתי את הטלפון, לא נכנסתי לראות שום דבר. מה שכן ראיתי גרם ללב שלי לדפוק על 500 קמ"ש כל הזמן בתוך החזה".

@best.tv.show1 משיב/ה ל-@shiraliani ♬ צליל מקורי - Tv_show1



"עכשיו הלב שלי דופק בחזה אבל הוא דופק אחרת. לא יכולתי לראות את השם שלי בשום מקום, לא יכולתי לראות שמדברים עליי, לא רציתי, אין לי בעיה שידברו עליי. אני גם מדברת איתכם - אבל בתנאים שלי, לא משנה שאני אושיית אינסטגרם ו'האח הגדול'. מהרגע שעזבתי את תל אביב עם פרשת (שי אביטל) מצאתי את עצמי, ילדה בת 20, שפותחת את מהדורות החדשות בטלוויזיה וסוגרת את מהדורות החדשות והייתי ב'אח הגדול' ופריים טיים, ולא הפסקתי לעשות דברים לאורך השבע-שמונה שנים האחרונות, אבל בחיים לא ראיתי את עצמי בחדשות או 'רפורמת גל גברעם' או מפכ"ל משטרת ישראל מתנצל בפניי. לא הבנתי, עד עכשיו אני לא מבינה. ואז עשיתי כתבה ועד היום לא קראתי או צפיתי בזה. מאותו יום החלטתי שאני לא יוצאת מהבית. לא בא לי לשמוע או לראות אף אחד, כל העולם הפחיד אותי, כל אדם שפגשתי ברחוב הפחיד אותי". 

@best.tv.show1

גל חושפת את הכל

♬ צליל מקורי - Tv_show1