מגישת חדשות 13 בדימוס אושרת קוטלר, שהייתה אחת הדמויות הבולטות במהדורות החדשות ונעלמה בשנים האחרונות מאור הזרקורים לאחר התבטאות שנויה במחלוקת נגד חיילי צה"ל,  יוצאת הבוקר בפוסט נוקב נגד גופי התקשרות השונים בישראל, שלטענתה מסתירות מידע חשוב מהציבור הרחב.

לטענת קוטלר, יש נתונים רבים של תופעות לוואי קשות עד מוות מחיסוני הקורונה שהתקשורת בוחרת להסתיר מאיתנו משיקוליה, כמו חמשת בני הנוער שנפטרו בשבוע שעבר סמוך לחיסוני הקורונה. בפוסט הנוקב שהעלתה כתבה: "הנה ידיעה שלא תשמעו במהדורות החדשות -
בשבוע שעבר נפטרו חמישה בני נוער תוך ימים ספורים, כולם חוסנו. סיבות המוות הידועות עד כה, דום לב, ותסחיף ריאתי, כל הנפטרים היו ילדים בריאים. אבל אצלנו, איש לא ראה ואיש לא שמע. אחד העיתונים הגדולים במדינה קבר תחקיר ענק על נזקי הניסוי של פייזר בארץ ובעולם". 

"אני מעריכה שזו הגישה גם במערכות התקשורת האחרות שהיו שותפות פעילות במסע התעמולה השיווקי לעידוד התחסנות במוצר הקטלני של פייזר. עיתונות אמיתית משמעה, גם הודעה בטעות והתנצלות. בחו״ל זה כבר קורה. אבל אצלנו ממשיכים בהסתרה ובהכחשה. כמה עוד ילדים צריכים למות כדי שמישהו יתעורר כאן לעזאזל? הדיווח המצורף מחודש נובמבר הוא פרי עבודתה של ועדת החקירה האזרחית. ארגון וולונטרי שבראשו עומדת לימור פרירה, מומחית לניתוח מערכות מיידע שמקדישה את חייה יחד עם שורה של רופאים ומתנדבים לאיסוף הדיווחים הרבים על נפגעי הזריקות". 

"אתם מוזמנים לאתר הועדה או לעמוד הפייסבוק שלהם, כדי להבין עד כמה עמוקות הפגיעות. וזו רק טיפה בים, ועדת החקירה האזרחית, נובמבר השחור - בני נוער לאחר התרכיב הניסיוני:
1. בן 16 מראש העין וילד יחיד, חוסן 3 פעמים ונפטר מדום לב. המשפחה והקרובים מקשרים.
2. בת 14 מהדרום מחוסנת, נפטרה מתסחיף ריאה, מוות מהיר, קשה ואכזרי.
3. בת 17 מחוסנת מישוב בשרון, הולכת לישון ולא מתעוררת.
4. בן 17 מהמגזר הערבי נפטר מדום לב.
5. בן 14 מהמגזר הערבי לא מתעורר בבוקר.
6. דיווחי מורות על תלמידים מחוסנים עם התקפי אפילפסיה, כאבי בטן עזים עד כדי אשפוז ולא מוצאים כלום, תלמידים שפרץ אצלם סרטן לימפה, תלמידה עם קריש דם בכבד, נאלצה לעבור השתלה שנכשלה ועכשיו במצב קשה.
7. נער בן 16 עובר ארוע מוחי וניצל, המשפחה מבינה.
זה לא חיסון, זה פיגוע. כולם כבר מבינים ובתקשורת שקט דממה". 
#די_ לניסויים_בבני_אדם

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "פייק ניוז. אין שום דיווח על ילדים ובני נוער שנפטרו לאחר החיסון. אף אחד במשרד הבריאות לא מסתיר שום תופעות לוואי. כלל התופעות שדווחו למשרד זמינים באופן מלא לציבור".