אחרי חרושת של שמועות בעניין המשבר הזוגי שחוו סטטיק ואשתו בשנה וחצי האחרונות שרית פולק, השניים התייצבו על מדרגות הרבנות והתגרשו כדת וכדין. כזכור, באוגוסט האחרון דיווחנו לכם לראשונה כי השניים נקלעו למשבר בעקבות שמועות בעניין בגידה מצד הראפר עם הזמרת אלה לי להב. כמו כן, תקופה קצרה אחרי הסערה סטטיק אכן גם עזב את הבית המשותף, ועד לאחרונה השניים שמרו על שתיקה רועמת באשר לתוכניותיהם לעתיד.

בשבוע שעבר דיווחנו לכם, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס, כי הזוג הפרוד נפגש אצל עורך דין המייצג את שניהם, על מנת להסדיר את ענייני חלוקת הרכוש והעניינים הכספיים. והנה, כעת נודע ל-TMI כי הפרידה נעשתה באופן רשמי והם כבר אינם בעל ואישה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בפוסט שהעלתה היום הגרושה הטרייה היא כתבה: "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו. 6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן. היינו שני ילדים עם חלומות גדולים וגם כשהדרך הייתה מעט מורכבת החברות שלנו ניצחה את הכל, וכך זה יישאר".

"אולי מאוחר מדי לבקש לכבד את הפרטיות שלנו, אבל בכל זאת, יש לנו משפחות, אל תתנו ליד להיות קלה על המקלדת. החיים הם לא עניין של המתנה לסערה שתעבור, אלא ללמוד איך לרקוד בגשם. אז למישהו יש מטריה?"