מאיה קיי על ההכרות עם טל מורד ב"הישרדות" (צילום: יח"צ)

הדוגמנית והשורדת הטרייה מאיה קיי ששמה הפך להיות מוכר בשנה האחרונה עם שמועות על רומן עם יהונתן מרגי לאחר שצילמו קליפ יחד, נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג אופנת הספורט JUV. רגע לפני שהעונה החדשה של "הישרדות" עולה לאוויר, תפסנו את קיי ביום צילומים ושאלנו אותה על החוויה, האהבה הגדולה שיצאה לה מהאי, טל מורד, שעברו לגור יחד בשבועות האחרונים ומה השלב הבא.

תכף הישרדות עולה לאוויר. מה מדד הלחץ?
"זה מלחיץ, כמו כל דבר חדש. זה מרגש כי זה משהו שעשיתי וזו הייתה החוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים, אז אני מחכה לחלוק את זה עם העולם".

מאיה קיי (צילום: אור גפן)
מאיה קיי (צילום: אור גפן)


אסור לומר מה ההצלחה שלך שם, אבל בדבר אחד בטוח הצלחת. יצאת משם עם אהבה. ספרי לנו על טל.
"טל מדהים, הוא מתנה לכל החיים. למרות שהחוויה הזאת תבוא איתי עד סוף החיים שלי, יש לי מישהו בבית שאני יכולה לשתף אותו ולדבר איתו על קשיים שלי. זו מתנה לגמרי שיש לי מישהו לדבר איתו על החוויה הזאת".

התבשרנו שעברתם לגור ביחד. איך היה המעבר?
"טל ואני הכרנו ממקום מאוד נמוך בחיים שלי ושלו. כשזה זה, זה זה - מרגישים. גירדנו אחד את השנייה מהרצפה שם. עברתי מיבנה לתל אביב, אני בסך הכל בת 20. זה ממש לא מובן מאליו לא מבחינת יכולת ורצון, אז לקחתי את זה על עצמי בתור מישהי שחיה חיים של בן אדם שהוא לא יחד כל כך". 

את לא חוששת?
"לא. אם לא נחווה חוויות ולא ניקח סיכונים לא נתקדם לשום מקום בחיים".

מה עם חתונה? ההורים לוחצים?
"ממש ממש לא. אני רק בת 20 וזה אפילו לא בכיוון. אני רוצה להתחתן אבל לא בשנה, שנתיים שלוש. אני רוצה להתחתן כשיגיע זמני להתחתן". 

מאיה קיי (צילום: אור גפן)
מאיה קיי (צילום: אור גפן)