הבמאי האגדי קוונטין טרנטינו התראיין בפודקאסט "The Howard Stern Show" על חייו האישיים וחשף את סיפור ההיכרות שלו עם דניאלה פיק אשתו ואם ילדיו, ובעיקר מה גרם לו להתאהב בה. בשיחה עם מגיש התוכנית סיפר טרנטינו כי השניים הכירו דווקא במועדון, ואחרי זמן לא קצר של חיזורים הם נפגשו התאהבו בעיר האהבה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"פגשתי אותה הרבה שנים קודם לכן, במועדון בישראל, ורקדנו כל הלילה שלוש שעות, הייתי צריך לזרוק את החולצה כי הזעתי כמו סוס. מעולם לא היה לי ערב כזה היה לי ערב ממש טוב, והיא פאקינג משגעת ויפה, אבא שלה זמר הפופ המפורסם ביותר בישראל צביקה פיק, אז כולם יודעים מי היא, היא גדלה באור הזרקורים היא כמו נסיכה".

בהמשך סיפר כי כל אחד מהם המשיך בחייו, עד שכעבור שש שנים דרכם הצטלבה שוב. היא המשיכה בחייה ואני בחיי. "שש שנים אחרי הוזמנתי לקרוז, והכרתי אישה בקרוז שהיא חברת משפחה וחברה טובה של דניאלה. דניאלה הייתה כל כך טובה, הייתה כאילו היא מתה", צחק טרנטינו והמשיך: "אז ניצלתי את ההזדמנות ואמרתי המון דברים טובים עליה, על כמה היא נפלאה, כשחשבתי שהחברה תחזור לתל אביב ותפגוש את דניאלה ותגיד שהיא פגשה את קוונטין שאמר עליה דברים טובים. זאת הייתה התוכנית. אבל היא התקשרה לדניאלה מיד וסיפרה לי שמסתבר שהיא בדיוק נפרדה מבן זוגה אז היא אמרה לי לחייג לדניאלה".

דניאלה פיק וטרנטינו (צילום: רויטרס)
דניאלה פיק וטרנטינו (צילום: רויטרס)

"אז חייגתי לדניאלה והייתה לנו שיחה נחמדה, היא שמחה לשמוע ממני, והחלטנו להיפגש, בלי הבטחות, אנחנו לא יודעים מה יקרה. אבל אני אשמח לראות אותך. את לא צריכה לבוא עד אמריקה ואני לא צריך לבוא עד לתל אביב, בואי ניפגש בצרפת. בעיר האהבה", הצהיר טרינטינו וסיכם: "רצינו שזה יעבוד, אז שנינו נפגשנו בפריז ומאז אנחנו יחד".