הזמרת ענבל ביבי שהתפרסמה לראשונה בריאליטי השירה "דה וויס" ולאחר מספר שנים התמודדה בעונה הקודמת של "האקס פקטור", שם הגיעה עד לגמר הגדול, הצליחה לעורר תשומת לב עם שירה החדשה "פרובוקטיבי" שם התנשקה עם תום חיימוב. אלא שבחייה הפרטיים ביבי לא חשפה מערכות יחסים שונות, עד עכשיו. 

בעבר היו שמועות לזוגיות עם הזמר אלי חולי שהשתתף איתה ב"אקס פקטור", אך הם מיהרו להפריך את השמועות וחולי כבר מזמן בזוגיות עם זמרת אחרת, ענבל רז. כעת ביבי חושפת תמונות אהובות עם בן זוג חדש, שמעון סלימי בן 23. ביבי וסלימי יוצאים ביחד רשמית שלושה חודשים אבל נראים מאוד אוהבים. מלבד התמונות המתוקות של השניים, חשפה ביבי וכתבה: "יצא לי טוב. שינית את כל התפיסות שלי לגבי גברים במערכות יחסים. גרמת לי להירגע, לנשום עמוק, להנות מהחיים, להישאר במקום אחד ליותר מחצי שעה".

ענבל ביבי נשאלה האם היא לסבית - וזה מה שהשיבה


"שמי שמכיר אותי יודע שזה כואב לי המחשבה של לא לנוע, למקרה שאני לא ארגיש לשנייה אחת את הכאב הזה שכלוא לי בלב בגלל שאני נשארת במקום. שברת לי חומות, הבנת שגם כשאני מנסה לברוח זה בעצם אני מנסה להתקרב בדרך המעוותת שלי, שכבר אינה הדרך שלי בזכותך. זכיתי", והוסיפה בהומור ציטוט משירו של דדי דדון, הדמות אותה משחק אסי כהן ב"ארץ נהדרת": "זכית בי, את כאן איתי וכבר התחלת להתגעגע".

ענבל ביבי, תום חיימוב  (צילום: מתן מוסס מנדלסון )
ענבל ביבי, תום חיימוב (צילום: מתן מוסס מנדלסון )