כוכבת העונה הראשונה של "האח הגדול", עינב בובליל, תמשיך לעניין אותנו גם שנים לאחר שירדה ממסכי הטלוויזיה. הפעם היא הצליחה לרגש עם הידיעה על לידת בתה החמישית. הבת הטרייה שנולדה לה ולבעלה אלי בניסטי, מצטרפת לאחיותיה: אוריה, תמר, אביגיל ולאחיה יוסף נחמן בן הארבע.

בובליל שיתפה תמונה שלה ושל אלי עם התינוקת הטרייה וכתבה: "זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו. בשבח ובהודיה גדולים מאוד, שלא ניתן להסביר במילים, בחסדי השם הגדולים והרבים בעזרתו ובישועתו - ילדתי היום את בתי החמישית. אני מאושרת ושמחה. תודה אבא שלי שבשמיים שלא עזבת אותי אני אוהבת אותך ומודה לך כל רגע בחיי! תודה לכל מי שהתפלל עבורי חיזק אהב ותמך. תודה לרב שלי מורי ורבי עטרת ראשי רבי יאשיהו יוסף פינטו שליטא שהרבה בזכותו זה קרה! תודה לבעלי המלך ואמא שלי המלכה ולכל המשפחה שלי! אני אמא לחמישה ילדים טהורים!!!! הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, בובליל שיתפה כי זה היה היריון לא מתוכננת ואמרה: "נסגרתי בשירותים ולא האמנתי. הסתכלתי לשמיים ואמרתי: 'אבא מה אתה עושה, אני לא רוצה, סיימתי עם ילדים. אני המון שנים הייתי הרבה בבית עם הילדים ונתתי את הנשמה שלי בגידול שלהם, ועכשיו בשנים האחרונות אני נותנת גז בקריירה מכל הבחינות ופתאום זה בא". שיהיה במזל!

עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)
עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)