עומר אדם, הזמר המצליח שידעה ישראל בשנים האחרונות, מתכנן בקרוב לקחת הפסקה לזמן לא מוגבל מהקריירה המוזיקלית שלו לארוז פקלאות ולרדת מהארץ, כך על פי הדיווח של העיתונאי גיל משעלי. הזמר שעבר שנים לא פשוטות עם חיצי ביקורת אינסופיים מהתקשורת, כשהשיא הגיע עם ההופעה בפארק הירקון שעוררה תגובות זועמות של המעריצים, הגיע לצומת דרכים בחייו והחליט שנכון לרגע זה הוא מיצה את הקריירה המוזיקלית שלו. לא רק שמיצה את הקריירה המוזיקלית אלא גם את השהות שלו בארץ, ולכן סגר את יומן ההופעות שלו להופעות חדשות, והוא צפוי לעזוב לדובאי. 

על פי הדיווח הזמר הגיע בחודשים האחרונות לצומת דרכים בה החליט שהוא לא פותח את הלו"ז שלו יותר להופעות חדשות. כמו כן, לא מתכנן להקליט חומרים חדשים, ואם יצאו כאלה השנה יהיו אלה של חומרים שהוקלטו כבר. הזמר מתכנן לקחת הפסקה ארוכה לזמן לא מוגבל מהקריירה המוזיקלית שלו וכל מה שמעניין אותו כרגע זה להשקיע ביחסים עם זוגתו יעל שלביה, ובעסקים מעבר לים שמניבים לו בשנים האחרונות הצלחות והישגים.

עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נודע כי הדוגמנית יעל שלביה תאלץ לחיות על הקו ישראל-דובאי כי עליה לסיים את מחויבויותיה בארץ כמו הריאליטי "מחוברים" ופרויקטים נוספים, ואילו הזמר ייאלץ לסיים את מחויבויותיו למופע "נקסט" בחנוכה הקרוב והופעות נוספות שנסגרו מראש לשנה החדשה. אלא שמטעמו של הזמר מכחישים בתוקף את הפרסומים, ונראה כי רק ימים יגידו.

מטעמו של עומר אדם נמסר כי אין שחר לשמועות וכי בשנת 2023 הוא ימשיך לעשות מוזיקה ולהופיע. לצד העשייה בארץ עומר משלב מספר לא מבוטל של פרויקטים שנסגרו בחול מבעוד מועד במספר מדינות כולל סיבובי הופעות ועוד. 

עומר אדם, אלי יצפאן (צילום: יוסף כהן)
עומר אדם, אלי יצפאן (צילום: יוסף כהן)