הרווק הלוהט של הריאליטי "הקבוצה" נדב מנדלסון, שקיבל ביקורות רבות על כך שבחר את נטלי בן שמחון כברירת מחדל לאחר שעדן ענבר העדיפה את ניב שגב על פניו, החליט לשבור שתיקה. בפוסט שפרסם כתב נדב: "נטלי הייתה ברירת מחדל שלך, נכון? מישהי שאני לא מכיר זרקה לעברי היום בשוק. הגעתי לקבוצה למצוא אהבה". 

"אני מבין למה זה נשמע לא אמיתי ועדיין נשבע שזו האמת. הפורמט שעליו בנויה "הקבוצה "הוא לנסות להכיר מבלי לראות. מי שמנהל שיח רק עם אדם אחד מפספס את מהות התוכנית. כולנו ניהלנו מספר שיחות במקביל חלקן שודרו וחלקן תודה לאל נפלו בעריכה. עם נטלי ועדן היה חיבור חזק מהרגע הראשון. ברגע שהשיח עם עדן עלה שלב בחרתי להתמקד בו וזנחתי את שאר השיחות".

נדב מנדלסון (צילום: ערן לוי)
נדב מנדלסון (צילום: ערן לוי)


"הבחירה של עדן ללכת עם מישהו אחר בהחלט צבטה, אבל אחרי שסיימתי להתבאס ולרחם על עצמי ולבקש לפרוש מהתוכנית, הבנתי שעדן הייתה טריגר מדהים לפתוח לי את הלב מה שכבר חשבתי לא יכול לקרות. אז בחרתי לתת לעצמי הזדמנות נוספת להתחבר ונכנסתי לתקשורת מהממת עם נטלי שלאט לאט חיברה בינינו. אם הציפייה הייתה שאפרוש אחרי שמישהי שהכרתי וירטואלית במשך ארבעה ימים בחרה במישהו אחר, מצטער לאכזב אתכם. בחרתי לתת הזדמנות אמיתית להכרות ואהבה. ואני הרבה יותר משלם עם הבחירה הזו. ונטלי? מאחל לכולם שזו תהיה ברירת המחדל שלהם", כתב נדב. 

נטלי בן שמחון (צילום: ערן לוי)
נטלי בן שמחון (צילום: ערן לוי)