יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז, שסגר דיל קואליציוני של עם הליכוד לקראת הקמת הממשלה, קיבל בין היתר את הסמכויות על יחידות במשרד החינוך. במסגרת תפקידו התבטא מעוז בכמה אמירות שהצליחו לקומם לא מעט אזרחים ישראלים, ביניהם תקף את קהילת הטרנסג'נדרים בישראל כשטען: "טרנסג'נדרים תמהונים". כעת, אמירה קיצונית נוספת של הפוליטיקאי הגיעה לאוזניה של ניקול ראידמן, שהחליטה שלא לשתוק. 

ניקול ראידמן נגד יו''ר מפלגת נעם, אבי מעוז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן נגד יו''ר מפלגת נעם, אבי מעוז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בדבריו הקשים של מעוז הוא אמר: "התרומה הכי גדולה של נשים למדינה - שיינשאו", כמו גם הוסיף כי "נשים לא צריכות להיות בצה"ל". דעותיו השנויות במחלוקת לא עברו חלק בגרון של אשת העסקים ראדימן, שהגיבה בפוסט חריף בסטורי באינסטגרם שלה: "אני אישה, לא נשואה, אני תורמת למדינה יותר מהרבה מאוד גברים. אני אמא לילדים שמגדלת אותם לבד בגאווה וביתי תתגייס לצה"ל בין היתר להגן גם עלייך". 

בהמשך הוסיפה: "מי אתה אדוני? תתבייש לך על הדעות החשוכות שלך, השקפת עולמך האישית היא אינה אג'נדה של הממשלה. לפני שאתה גורם לנזק ופותח איתי חזית על החשיבה הפריטמיטיבית שלך שאין לה מקום, אני מצפה להתנצלות בפני נשות ישראל ואזרחים/ות טרנסג'נדרים, בברכה אישה עצמאית, לא נשואה. ניקול ראידמן".