מי את?
אלה איילון, בת 25, בזוגיות. גדלה במושב גינתון, כיום גרה בתל אביב. דוגמנית, בעיקר בחו“ל, ולומדת משחק. השתתפה ב“הישרדות VIP“, לאחרונה נבחרה לככב בקמפיין של “פלייבוי“ וטסה לארצות הברית כדי להשתתף בצילומים. התמונות שלה יופיעו על שלטי חוצות ענקיים ובכל העולם.

האם את מקבלת תגובות שאת חושפת יותר מדי בתמונות שלך באינסטגרם?
“חלק מהעבודה שלי בתור דוגמנית זה לדגמן גם הלבשה תחתונה. אני לא מתביישת בגוף שלי, אני גאה בו ואני עובדת קשה בשביל לשמור עליו ובצורה שהוא נראה, עם תזונה בריאה ואימונים. כמובן שהכל באיזון. אני רגילה להצטלם בצורה כזו מגיל צעיר, וזה בכלל לא מפריע לי. אני נהנית מהעשייה, מהדרך ומהתוצר, ואני מאוד גאה“.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלה איילון (צילום: פרטי)
אלה איילון (צילום: פרטי)

מי יותר עוקב אחרייך: גברים או נשים?
“בדיוק שווה! %50 לכל אחד מהם.%60 מהעוקבים שלי ישראלים, %20 מאיטליה ו־%20 מארצות הברית. רוב העוקבים שלי הם בגילי 18 עד 35. העוקבים שלי מאוד מאמינים בי, ואני אוהבת להיות שם בשבילם, ליצור להם תוכן, לענות להם על שאלות ולעורר בהם השראה ומוטיבציה“.

איך היו הצילומים ל״פלייבוי״?
“הצילומים היו מהממים, צילמנו לכבוד כריסמס קולקציה של בגדים והלבשה תחתונה. היה ממש כיף ואווירה ממש טובה על הסט, אפילו הכנו עוגיות בצורת השפן של פלייבוי. העלו תמונה שלי בדף האינסטגרם של פלייבוי העולמי, שיש לו כמעט עשרה מיליון עוקבים, והתמונות שלי קיבלו מעל 50 אלף לייקים“.

אלה איילון (צילום: פרטי)
אלה איילון (צילום: פרטי)

את עושה פוטושופ לתמונות?
“אני לא עושה פוטושופ לתמונות, אבל אני משתמשת בעיצובים, לעתים בפילטרים או באפליקציה, כדי להעלים חצ׳קון או סימן שמפריעים לי. ברקע התמונה אני משחקת בעיקר עם הצבעים“.

איך ההורים שלך מגיבים לעשייה שלך?
“ההורים שלי מאוד פתוחים ומבינים את הקריירה שלי, הם תמיד תומכים בהחלטות שלי. כמובן שאמא שלי נמצאת שם תמיד לייעץ ולהגיד את דעתה, ואני מאוד מעריכה אותה על כך. היא מלווה אותי בתעשייה מאז היותי בת 12, וכבר בגיל 16 טסה איתי למילאנו, לאודישנים ולעבודה. בלעדיה, כנראה שלא הייתי היכן שאני נמצאת היום“.

האם את מקבלת נאצות בשל היותך ישראלית?
“אני מקבלת תגובות רעות לעתים מאנשים בעולם על היותי ישראלית. אני מביעה תמיכה גדולה בישראל, וזה כלל לא מפריע לי. אני לא חוששת לקריירה שלי בשל כך, אני גאה להיות יהודייה וישראלית, ואם אנחנו לא נילחם עבור המדינה שלנו, מי יילחם? לעתים אני גם מקבלת תגובות רעות על היותי רזה ממי ששופטים את מראה הגוף שלי“.

אלה איילון (צילום: daniel coz)
אלה איילון (צילום: daniel coz)