בעקבות הדיווחים החוזרים והרבים על גננות שמתעללות בילדי הגן ודרישה לתיקון חוק המצלמות בפעוטונים, דניאל גרינברג - אמא לשניים, מיאל בת השנתיים ורון בן השנה שקמים מדי בוקר לגן, החליטה להילחם לטובת חוק המצלמות בגני הילדים. גרינברג הצטרפה למטה המאבק למען הילדים שלנו וקראה לכל האימהות להצטרף בעקבותיה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כך כתבה: "ביחד נשמיע קול ואולי נצליח להביא לשינוי בחוק המצלמות. אחרי שנחשפה לכמה סרטוני התעללות קשים בפעוטות חסרי ישע כתבה: "אני עם דמעות בעיניים צמרמורת בגוף וגלי חום. לא מאמינה שקיימת זוועה כזאת. אני הייתי מתאשפזת עם התקף לב. האלימות הזאת בגני הילדים, אלו דברים שלא יכולים לקרות. הבהמות האלה צילקו הורים וילדים לכל החיים. זאת פשוט טראומה. איך החוק אומר שלהורים אין גישה למצלמות, מה זה החוק המטומטם הזה, מי יתן לנו בטחון?".

דניאל גרינברג, רון גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, רון גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה גרינברג כאם מגוננת: "מי שייגע באחד מהילדים שלי הסוף שלהם יהיה מר, אבל מאד. זה יותר גרוע ממחבל, להתעלל בילדים ותינוקות חסרי ישע. מגיע לכם למות, גם כם מדינה עם חוקים פח" כמו כן הוסיפה התייחסות על ילדיה "מיאלי ורון שלי מחכים ומצפים ללכת לגן בכל בוקר , נכנסים בביטחון ושולחים לי חיוך וחיבוק , אני באה להעיר אימהות, לא לזלזל באינטואיציה ולא להתעלם מהסימן הכי קטן". 
 

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)