הזוג המפורסם של בית "האח הגדול", דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי, ניהלו מעכת יחסים מתוקשרת שהחלה לעיני המצלמות בראליטי והמשיכה לככב במדורי הרכילות עד עצם היום הזה. אחרי שעלו שלב בקשר ועברו להתגורר יחד בדירה בפתח תקווה, הבוקר השניים נפרדו והפכו את זה לרשמי כשהורידו עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתנאל רודניצקי מגיב לפרידה מדיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נתנאל רודניצקי מגיב לפרידה מדיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת, שעות ספורות לאחר ההכרזה, נראה כי נתנאל לא יכול היה לשמור לעצמו את שברון הלב והחליט לשתף את עוקביו. לעומת דיאן, שמשדרת בסטורי עסקים כרגיל, הפרוד הטרי שיתף תמונת צל של השניים, עליה הלביש לב אדום שבור ואת השיר העצוב של להקת קולדפליי "Fix You". אנחנו אמנם לא יודעים מי נפרד ממי או מה הסיבה לכך, אך אין ספק שלפחות אחד מהצדדים משדר כלפי חוץ את רגשותיו החזקים. 

כזכור, שוורץ שיצאה בשלבים מוקדמים מהבית הסגור חיכתה לרודניצקי שיצא בגמר הגדול. מיד השניים התאחדו וישנו יחד מספר ימים בבית מלון בתל אביב. שמועות על כך שמשפחתו של נתנאל טענה כי היא העלימה אותו עוד לפני שחזר נפוצו וב-TMI ביקשו את התייחסותה של דיאן, שאמרה: "לא, האמת שהם לא בוכים. דיברתי אתמול בטלפון עם אבא שלו. זה כל כך שטויות. ביום שהוא יצא הוא הלך להורים שלו קודם כל ואז הוא בא לאסוף אותי ונסענו. ההורים שלו מדהימים, יש לו משפחה מהממת. אמא שלו, אבא שלו, אחותו, החברים הקרובים שלו. אני מחכה לפגוש אותם בחגים".