מלכת היופי לשעבר, יעל נזרי, חגגה יום הולדת בצורה ראוותנית בדובאי כיאה לבת הזוג של טדי שגיא. בין אלה שנהנו מחוויית עולם ומלואו היו מירי בוהדנה, אתי קובו, הדס מוזס ומרינה קבישר, שהרימו לה במועדון הלילה ביליונר, שגובה כ־500 דולר על דרינק ומנה בסיסית מכל סועד. עוגת יום ההולדת המפוארת עלתה, לפי מקורבות שחגגו באירוע, 3,000 דולר, כולל הכתר המוזהב.

יעל נזרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל נזרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> אולסיה קנטור, שסיפור חייה הלא ייאמן זכה לספר (״האישה שהפכה מקופאית בהום סנטר ליהלומנית מצליחה, מאישה מוכה לאשת אוליגרך, מרוסיה לישראל ואז לוותיקן"), עשתה עוד צעד בדרכה לצמרת העסקית והתרבותית והתחתנה עם פרופ' אביעד קליינברג, נשיא מכללת רופין. השניים הכירו בזמן שקנטור הייתה בחבר הנאמנים של המכללה, והם יחד כבר שנה וחצי. החתונה הייתה כדת וכדין באולמי לורנס ביפו, בנוכחות משפחה וחברים קרובים. מי שחיתן את הזוג כדת משה וישראל היה הרב שי פירון. קליינברג היה בעבר בן זוגה של פרופ' יערה בר און, והוא אב לשלושה ילדים מנישואים קודמים.

אוליסיה קאנטור ואביעד קליינברג (צילום: Maria Troyanker)
אוליסיה קאנטור ואביעד קליינברג (צילום: Maria Troyanker)

> יהורם שקד, שופט בית הדין לענייני משפחה בת"א, ואשתו ליליאן שקד–שפרן, התגרשו לאחרונה בבית הדין הרבני בת"א. שקד עלה לכותרות לאחר שבערב חג הפסח האחרון הגיע לביתו בר"ג אדם ששקד דן בענייניו בבית המשפט לענייני משפחה, צלצל באינטרקום, הודיע ש"אין לי מה להפסיד" ו"אתה תשלם על זה", הותיר מכתב בבית השופט ולבסוף נתפס כשעליו אולר לדרמן. לפני כן קיבל שקד ביקור בית נוסף של מספר אבות גרושים, בשל מה שהם הגדירו כ"התעללות לכאורה באחד האבות הגרושים, כשהוא מנתק אותו שלא בצדק מילדיו".

שלום לשופט שקד. איך ההרגשה להתגרש בעצמך?
״אבקש שלא לפנות אליי בנושא ולכבד את פרטיותי״.

> לידיעת הקורא יריב לוין: בסוף השבוע האחרון נערך גיבושון של שופטי בית המשפט העליון ובני זוגם במלון "קדמא" היוקרתי של רשת ישרוטל בשדה בוקר. מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה: “זו הייתה פעילות הדרכתית לשופטי ביהמ"ש העליון שנושאה ‘היכרות עם אתגרי הדרום'. הפעילות התקיימה ביום חמישי ועד לצהרי יום שישי, וזאת על מנת להימנע ככל הניתן מבזבוז זמן שיפוטי ולאפשר המשך קיום הדיונים כסדרם, וכן להימנע מקיום הפעילות בסוף שבוע, בין היתר על מנת לחסוך עלויות מיותרות. לטובת הפעילות אישרה הנהלת בתי המשפט הזמנת רכש המכסה את מרבית עלויות האירוח של השופטים והשופטות בהתאם להוראות תכ"מ 13.4.5, וכל שופט ושופטת נדרשו להשלים מכיסם סכום נוסף של 246 שקל לכיסוי עלויות האירוח. באופן חריג, לפעילות זו הוזמנו גם בני ובנות זוגם של השופטים בעלות השתתפות עצמית של 532 שקל נוספים לכל מתלווה".