שישי האחרון, נתיבות. אל מעונו של הרב יעקב איפרגן מגיעה ח"כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה. לביקור הצטרף גם אלי דקל, פעיל הליכוד ותיק וחבר של הרב איפרגן, שהוא גם ידיד טוב של רייטן.

שלום לאפרת רייטן, אפשר לדעת אילו בשורות קיבלת מהרב?
“יש לי גם בימין וגם במפלגות הדתיות קשרים טובים מאוד, ואני שמחה שגם הם רואים בי פרטנרית ושהשיח הוא אפשרי ומבורך. קיבלתי הזמנה להגיע לרב ונעניתי כמובן בחיוב. הייתה לנו שיחה פרטית טובה ומעניינת".

הרנטגן, אלי דקל ואפרת רייטן (צילום: פרטי)
הרנטגן, אלי דקל ואפרת רייטן (צילום: פרטי)

> סוער בימים האחרונים במפלגת כחול לבן. מקורותיה של ליאורה מספרים כי ישנן שמועות כי מעיין ישראלי, אשת הסוד וראש המטה של יו"ר המפלגה בני גנץ, עדכנה בימים האחרונים את שר הביטחון היוצא על כוונתה לסיים את תפקידה. ישראלי הלכה דרך ארוכה עם גנץ בשנים הטובות של המפלגה וזכתה לאמונו המוחלט, כולל רכיבי שכר משמעותיים מאוד, שלפי פרסומים שונים הגיעו לעלות חודשית של 100 אלף שקל בתקופת הקמפיינים, וכמובן גם זכתה לתפקיד הבכיר ביותר של ראש המטה בלשכת שר הביטחון.

ישראלי, נוטשים את הספינה הטובעת?
“אני עוזבת רק את תפקיד המטה במשרד הביטחון. מדובר במשרת אמון והיא עוברת לשר הבא. אני מקווה שגם הוא יעשה היסטוריה וימנה אישה לתפקיד. כמובן שאמשיך בתפקידי עד החלפת השרים. לאחריו אני אמשיך לעבוד עם בני גנץ והמחנה הממלכתי דרך המפלגה".

הבנתי. כי השמועות במפלגה הן שאת מפסיקה לעבוד איתו בכלל.
“מוזר, אבל נחמד לדעת שאני מעניינת".

בני גנץ בכנס המכון הישראלי לדמוקרטיה (צילום: מיכל פתאל)
בני גנץ בכנס המכון הישראלי לדמוקרטיה (צילום: מיכל פתאל)

> פקונדו ארנה, שחקן הטלנובלות הארגנטינאי המפורסם, נהנה מאוד בביקור בארץ הקודש, אבל עד היום האחרון הוא תהה לאן נעלם אלי כהן, הצלם המיתולוגי של כוכבי הטלנובלות משכבר הימים. כהן, שהוא היום גבן במחלבה משפחתית במושב עזריה, היה עמוס מספר ימים, אבל הפתיע בגדול בערב המופע והגיע עם גבינות וסלטים, שכל הצוות טרף בחדר ההלבשה. לאחר מכן גם הועלה לבמה על ידי פקונדו, שסיפר בהתרגשות על החברות הגדולה ביניהם במשך 22 שנים.

אלי כהן ופקונדו ארנה  (צילום: נתנאל בן שבת)
אלי כהן ופקונדו ארנה (צילום: נתנאל בן שבת)