קצת אור בקצה המנהרה: מזל טוב לעבריין שלום דומרני, שספג לאחרונה מכות אנושות בארגון שלו, כולל ניסיון לפגוע בבנו הבכור ניסים (נינה), שנשאר משותק לאחר ניסיון הרצח שעבר בשנה שעברה. לדומרני ולאשתו, יסמין הנר, נולד בן שני. אירוע הכנסת התינוק לבריתו של אברהם אבינו התקיים באולמי דולוס באשקלון. הקהל הזיל דמעות רבות במעמד טקס הברית כשהסנדק היה נינה, אחיו הבכור של הרך הנולד.

> ד״ר טל נחליאלי, מומחה בכיר לכירורגיה אסתטית ופלסטית והבעלים של קליניקה יוקרתית בקריית ביאליק, השיק מכשיר פורץ דרך: SOFWAVE - לטיפול חדשני בתחום האסתטיקה הרפואית, שכבר הספיק לצבור תארים ופרסים רבים ברחבי העולם. מי שגם הגיעה לנסות את הטיפול החדש היא מאיה רוסו, רעייתו של ג'ובאני רוסו, שסיפרה שהחלה ללמד פילאטיס מכשירים ושבקרוב תפתח סטודיו.  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ד''ר טל נחליאלי ומאיה רוסו (צילום: לינא עומרי)
ד''ר טל נחליאלי ומאיה רוסו (צילום: לינא עומרי)

> בטקס השנתי של התאחדות התעשיינים במרחב דרום בחרו חברי ההנהלה יו״ר חדש למרחב: אברהם מימון, הבעלים של קבוצת תבליני מימון. באופן מקרי לחלוטין נקבע מזמן שהמופע המרכזי באירוע יהיה של הזמרת שירי מימון. לשניים אין שום קשר משפחתי. אבל למרות זאת בסיום ההופעה ניגש אברהם מימון לשירי והעניק לה ולצוות שלה מארזים מפנקים של מיימונ׳ס אפייה. 

שירי מימון ואברהם מימון (צילום: יח''צ)
שירי מימון ואברהם מימון (צילום: יח''צ)