איקאה סניף ראשל"צ שלום. מרגל חמוד של ליאורה יצא לשדרג את דירתו וקושש עבורה שני אייטמים חביבים לימי החורף החמים: ממחלקת השמיכות באיקאה נשמע קולו הרם של גבר שמשוחח עם זוגתו בטלפון. “אבל לא כתוב פה מה מידת החום של השמיכה!", רעם לתוך השפופרת. “אני לא מבין בזה, די!". בסוף הוא קנה מה שהיא אמרה לו. זה היה דורון ג'מצ'י. ואילו ברהנו טגניה, הכתב החרוץ של חדשות 12, היה שם עם מסיכה ענקית על פניו. הוא אולי ציפה שלא יזהו אותו, אבל המוכרת אמרה לו “אתה לא תצליח להסתתר ממני", וגם קיבלה סלפי.

דורון ג'מצ'י (צילום: אביב חופי)
דורון ג'מצ'י (צילום: אביב חופי)

> סוכן הדוגמניות עמרי יערי, שמחזיק כמה מהשמות החמים בתעשייה, כמו יעל שלביה, עדן פינס, אנה זק ודוגמניות צמרת נוספות, יצא מארון הבגדים ומהארון בכלל, וחובק בן זוג חדש העונה לשם אביתר מייאור.

עמרי יערי ואביתר מייאור  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עמרי יערי ואביתר מייאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> העבריין אבנר הררי, הנופש בכלא, שוקד על ספר שבו יסופרו תולדות חייו המרתקים. זה בטוח הולך להיות מעניין.

> אבינועם סרי, 84, ממשחררי העיר העתיקה וממייסדי העיר אשדוד, ומי שכיהן שנים רבות כסגנו של ראש העיר המיתולוגי, צבי צילקר ז"ל, קיבל ביום חמישי שעבר את תואר “יקיר העיר אשדוד", בטקס מרגש בנוכחות מאות תושבים בהיכל התרבות. סרי כיהן בנוסף בתפקידים בכירים בעיר, כולל אין ספור פעילויות התנדבותיות. בטקס נכחו גם שלושת ניניו, 13 נכדיו, כלותיו, חתניו וארבעת ילדיו. אחד מהם, היועץ האסטרטגי ופרשן הטלוויזיה ברק סרי, העלה פוסט נרגש שבו כתב בין השאר: “אני ממש לא אובייקטיבי, אבל הגיע לו. באמת שהגיע לו".

> הדוגמנית נוי בן ברית מובילה את קמפיין יריד האופנה והלייף סטייל ABOUT US שיתקיים בפעם התשיעית בטרמינל העיצוב בבת ים בתאריכים 8־10 בדצמבר ויציג פריטי אופנה ובית של מיטב המותגים והמעצבים הישראלים.

נוי בן ברית (צילום: ערן לוי)
נוי בן ברית (צילום: ערן לוי)