אור לוזון, הפכה כבר מזמן מ"הבת של עמוס לוזון" לסטייליסטית מצליחה ואחת מכוכבות הרשת המשפיעות בביצה. ביום רביעי, חגגה הכוכבת את יום הולדתה ה-28 במסעדה עם מספר רב של חברים, ביניהם כמה שמות שכולנו היינו מתים לראות בחגיגות יום ההולדת שלנו. 

בחגיגה מנקרת העיניים, נרשם איחוד היסטורי ולא צפוי בין יעל שלביה ובת הזוג החדשה של האקס שלה ברנדון קורף, יולי חמו שהסכימו לחלוק את אותה קורת גג מרושתת אייפונים ומצלמות שלופות מכל כיוון. 

View this post on Instagram

A post shared by Or Lu (@or_lu)

למרות החדשות המרעישות, TMI דווקא שמו לב לפרט מעניין אחר שעלה באחד מתוך עשרות הסטורי'ז שפורסמו בעמוד האינסטגרם של לוזון. ילדת יום ההולדת משמשת בשנים האחרונות בתור הסטייליסטית של סיימון אלמלם, הלוא הוא הסטייליסט האישי של בר רפאלי, ורפאלי עצמה הצטרפה לחגיגה ביחד עם החבר הקרוב מיקי בוגנים.

השניים כצפוי, הביאו ללוזון מתנה של אחד מבתי האופנה הנחשבים בעולם, לא דבר זר לה במיוחד, אולם דווקא הפעם בחרו המאפר והדוגמנית המצליחה לקנות לה מתנה מבית בלנסיאגה, אותו מותג שעובר חרם צרכנים אדיר בשבוע האחרון ואיבד הכנסות רבות בעקבות סערת בובות הדובי הפרובוקטיביות שצולמו על יד ילדים קטנים. 

המתנה של בר רפאלי ומיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המתנה של בר רפאלי ומיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה כנראה לא ירגש במיוחד את לוזון שרגילה להתלבש במותגי אופנה מהיקרים ביותר בשוק, ו-TMI בטוחים שלא היתה פה כל כוונה רעה, אבל במידה ותחליטי לוותר על המתנה, אנחנו כאן לעזרת חבר.

View this post on Instagram

A post shared by Or Lu (@or_lu)