זוכה "האח הגדול" קותי סבג שנשוי לשחקנית מגי אזרזר ולהם שתי בנות תאומות, הסתבך בשבוע שעבר עם קהילה אוהבות הכדורגל בישראל, לאחר שאמר בתכנית הרדיו שלו עם מאיה בצלאל שלא התחבר לזה שיש פרשניות כדורגל במונדיאל וכי הוא רגיל לראות על המסך גברים בלבד. האמירה של סבג הצליחה להרגיז כמה כדורגלניות ואוהדות כדורגל שיצאו כנגדו ברעש גדול ברשתות החברתיות.

סבג שהתארח בתכנית "הדוח היומי" של טילטיל ושותפתו לרדיו מאיה בצלאל, הסביר מה קרה שם. "יש לי בנות ויש לי גם אישה. עשו הקרנה באיזשהו מקום של מונדיאל והכרזה הייתה 'בואו נראה לקותי שנשים גם יכולות'. גם בתכנית היה 'קותי נגד נשים'. אם אני עכשיו רואה כדורגל 40 שנים ואני שומע רק גברים, יורד לשכונה וזה רק גברים. פתאום שיש אישה זה שונה".

מגי אזרזר, קותי סבג (צילום: אסף לב)
מגי אזרזר, קותי סבג (צילום: אסף לב)


יש את מירי נבו 20 שנים.
"מתי היא שידרה? באולפן זה שונה. אם אני אגיד על שדר מסוים 'איזה גרוע הוא' זה בעיה? לא. אם אני אגיד 'איזה שדרנית גרועה היא', יגידו שאמרתי את זה בגלל שהיא אישה. כל מיני ספורטאיות צייצו והעלו פוסטים. אף אחד לא אמר להחליף את הפרשנית. קיבלתי מלא הודעות שאני שוביניסט, ואני לא מתייחס לזה, אפילו לא עניתי להן. יצא מצב שאני חוטף על הסיפור הזה ממשהו שרק דיברנו ולא אמרנו אם זה טוב או לא. אני לא שומע גם את הגברים, אני שומע בערבית. אז מה?".

מגי אזרזר, קותי סבג (צילום: יח''צ)
מגי אזרזר, קותי סבג (צילום: יח''צ)