שחף רז, פיינליסט "האח הגדול" ובן זוגה של המנצחת טליה עובדיה, מנהל קשר אדוק עם הגולשים ברחבי הרשת, העוקבים שלו באפליקציות השונות ובעיקר משתדל לתחזק את השיח שלו עם המעריצים. כעת, נראה שאחד מתומכיו, או שמא דווקא אחד התומכים של הצ'ילבות שלו מהבית, בר כהן ואליאב טעטי, פרץ לחשבון הוואטסאפ שלו. 

הטלפון של שחף רז נפרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הטלפון של שחף רז נפרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בדקות האחרונות פרסם רז כי חשבון ההודעות שלו כבר לא נמצא ברשותו וכי מהטלפון שלו נשלחות הודעות משונות לאנשים שונים מאנשי הקשר בנייד שלו. "חברים פרצו לי לוואטסאפ, אם קיבלתם הודעות מוזרות שתדעו שזה לא אני, ואם מישהו יכול לקשר אותי למישהו שיכול לעזור לי עם זה אני אשמח לדעת. תודה". 

באחת ההודעות שנשלחו, שלא על ידי רז כמובן, נכתב: "בר כהן היא פשוט בושה ומפחידה אותי מאוד בכך שהיא עוקבת אחרי ואחר טליה בכל צעד. במתכונים ובתוכן באופן אובססיבי. כל צעד שנעשה היא תעשה יום אחרינו. מחר אני יציע לטליה להתחתן אז תקנה היום לבר טבעת?? די עייפתם אותי ואת העקיצות בסטורי תדחפי לתחת שלך. לא הגבתי עד היום אבל את חופרת לנו, שחררי אין מספיק עניין בחיים שלך גברת? תעופי לנו מהחיים עם הפודל שלך מה זה האובססיה הזאת את ממש מפחידה הרבה יותר ממה שהיית באח הגדול!". 

כמו כן, מהסוכן רז, נדב לוי, נמסר ל-TMI: "נכון לשעה זאת נשלחות הודעות מחשבון הוואטסאפ של פיינליסט האח הגדול שחף רז לאחר שחשבון הווטסאפ שלו נפרץ".