כוכבת הילדים מיכל הקטנה חשפה היום (שני) לכבוד יום הולדתם של התאומים שלה ריף וריי כי רגע לפני שנכנסה להיריון איתם עברה הפלה כואבת. עוד סיפרה מיכל הקטנה כי עברה איתם היריון בסיכון, וכך כתבה: "אתם שואלים אותי כל כך הרבה שאלות האם התאומים שלי הגיעו בהריון טבעי או בהפריה, אז לקחתי טישו והחלטתי לשתף אתכם: תמיד הייתי אדם מאוד מפוקס עם מטרות, חלומות ותכנונים. ידעתי בדיוק מה אני רוצה ובדרך כלל גם ידעתי מה השלבים בדרך להגשמת החלומות. אך לפעמים המציאות מוכיחה ומזכירה לי, שגם כשאני רוצה ומוכנה - זה לא הזמן. דמיינתי את עצמי בת 30 עם שלושה ילדים מתרוצצים בסלון, אך הקריירה פרצה ומצאתי את עצמי מתרוצצת בין במות, פרויקטים ששטפו אותי והזמן רץ כשנהנים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>


"ואני, אישה של יעדים, הגעתי לגיל 29 עם שני ילדים ונכנסתי להריון, בדיוק לפי התכנית. עד שבאירוע השקה לסדרה החדשה שלי, כשסביבי המולה והתרגשות, אני מרגישה שמשהו בתוכי לא בסדר. מצאתי את עצמי מדממת בשירותים, כשכולם בחוץ מחכים רק לי. האדרנלין והמחויבות שההצגה חייבת להימשך גרמו לי להמשיך כרגיל. אין לי מושג איך ניצחתי את הרגע הזה. באותו לילה, מיד אחרי האירוע, חגגתי אפטר פרטי במיון. ״הפלה מאיימת״ הם קראו לזה, נרדמתי מרוב דמעות, ועברתי גרידה בשבוע 14. זיכרון שמעלה בי דמעות גם היום. עם הזמן התחזקתי, בעזרת תפילות ותובנות, אל מול ביקורות והאשמות - מה לא עברתי".

מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)
מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)


"אבל בחרתי להילחם. החלטתי לעבור תהליך הפרייה, שהוא מאוד לא פשוט, סופר מאתגר ובמיוחד עם לוז אינטנסיבי ופיזי. היה לי מאוד קשה להתמודד עם הפער בין מדי יום לשמח ילדים, לבין עוד הריון שלא צלח. נאחזתי בכל דבר. בקדוש ברוך הוא. לילות לבנים, אכזבות, הזרקות, כאבים, עוד תשובה שלילית, עוד הורמונים לוורידים, לא ויתרתי. עד היום הגדול - הודיעו לי שאני בהריון - עם ת א ו מ י ם!!! כמי שידעה טעמה אכזבה, טעם מר שנישאר, נעתי בין דמעות של אושר להתקפי חרדה. בשבוע 14 הודיעו לי שהכל תקין ואני נושאת תאומים זכרים - אושר עילאי, רגע שנשאר לכל החיים. קיוויתי ללידה רגילה אבל לא.... ירידת מים בשבוע 37 ובפתיחה 6 ירד לי ולאחד מהעוברים הדופק, שנינו בסכנת חיים.
הכניסו אותי לניתוח קיסרי חירום!".

"אני זוכרת את הפנים שלי רטובות מדמעות ורכבת של רגשות ופחדים מציפים, לא ידעתי לאן אגיע ואם בכלל, אך נשמתי נשימה עמוקה והאמנתי בחיים ובגורל. היום אחרי חמש שנים, אני מביטה בכם ריף וריי שלי, ומודה לכם שנלחמתם יחד איתי, עלינו! על הקיום שלנו!
אני מודה לצוות הרפואי שהאמין בנו! לפרופסור ג׳קי אשכנזי ולד״ר ישראל הנדלר שהציל את חיי!!!! שעשה הכל כדי שנוכל להיות כאן היום מחובקים על הספה שבסלון".

מיכל הקטנה (צילום: אביב חופי)
מיכל הקטנה (צילום: אביב חופי)