אחרי שיוצאי "האח הגדול" דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי נפרדו בשבוע שעבר, ברשתות החברתיות טענו כי מדובר בתעלול יח"צני לאחר שהראפר החליט לקדם שיר יום אחרי הידיעות. שוורץ מצידה מיהרה להבהיר שהיא לא חלק מהעניין וכתבה בין היתר דברים קשים לאקס הטרי: "לשאלתכם זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי. במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטליגנציה שלכם. מבינה אתכם, אגם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד. אני לא קשורה לתעלול היח"צני הזה. מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה". 

אחרי הפרידה שוורץ חזרה לבית הוריה בקריית גת, ורודניציקי הבהיר מצידו שלא מדובר על תעלול יח"צני ויצא במקרה שהשיר יצא יחד עם הידיעה על הפרידה. כעת הוא מבהיר שוב בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות ושולח מסר חריף לאקסית הטרייה. "תפסיקו לשאול אותי אם כל זה קרה ונגרם בגלל שיר. חודש וחצי קודם לכן אני אמרתי לכם שאני מתכוון להוציא שיר וזה אותו שיר מדובר. כן, נפל בטיימינג שקרה מה שקרה, אבל אני לא אעצור את החיים שלי בגלל שקרה מה שקרה ולא אכנס לדיכאונות מעבר למה שנכנסתי כבר".

נתנאל רודניצקי מגיב למתקפה של דיאן שוורץ (צילום מסך אינסטגרם)
עוד הוסיף נתנאל ומסר לדיאן: "השיר יוצא כמתוכנן ואני אפרסם תאריך מדויק. תפסיקו עם הספקולציות האלה. יש אנשים עם רגש ולב וזה נורא פוגע אותי ומאכזב אותי לקרוא את הדברים שאתם חושבים, עליי לפחות. אני אוהב ומכבד את כולכם ורק שנשמור על אנרגיה טובה. גם אם מסיימים דברים, יש אחלה דרך לסיים, אפשר לסיים את פשוט בשלום". 

דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)
דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)