זמן קצר לאחר מותו של צביקה פיק ז"ל, המדינה בערה אחרי שהתברר כי המאסטרו החליט להשאיר את הירושה לילדיו הקטנים מבת זוגו לשעבר שירה מנור. עוד פורסם כי הבנות הבוגרות, דניאלה ושרונה פיק, תמכו בכך ואף הגישו בקשה לרשם הירושות לממש את צוואת אביהן. פיק גם ביקש שבתו, דניאלה טרנטינו־פיק, תהיה מנהלת העיזבון והנאמנה למימוש הצוואה, מי שאחראית למעשה על כל העיזבון וחלוקתו לילדים הקטנים, עד שיגיעו לגיל בגרות.

לפני כחודש הטילה ליאורה בום על־קולי כשפרסמה שמשפחתו של פיק, הגרושה מירית וילדיהם הבגירים, בנלי, שרונה ודניאלה, החליטו להגיש התנגדות לצוואה - זאת במטרה לקיים צוואה קודמת שלו ובה רכושו מתחלק בין כל ילדיו. מטעמה של מנור טען אז עו"ד שמואל מורן כי צביקה ז"ל ערך צוואה שבה ציווה לדאוג לילדיו הקטנים. "מצער שילדיו הבגירים פתחו במאבק מיותר", אמר. פרקליטם של פיק ושם־אור, עו"ד מאיר בר מוחא, גרס אחרת וטען כי: "ההתנגדות לצוואה הוגשה בעקבות גילויים חדשים וקשים כנגד מנור".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צביקה פיק, דניאלה פיק (צילום: יח''צ)
צביקה פיק, דניאלה פיק (צילום: יח''צ)

עכשיו, ושוב לראשונה, חושפת ליאורה בום על־קולי נוסף: לפיק היו חובות עתק, בגובה של כ-9 עד 10 מיליון שקל, לבנקים ולחברות הניהול של דירותיו. ועוד: עיקולים לטובת מס הכנסה ומע"מ על הדירה במגדל השופטים וחוב לחברת כלמוביל פתרונות מימון בע"מ, על ג'יפ המרצדס GLA 400 מודל 2017 שבו נהגה שירה מנור ועוקל לפני כמה שבועות. בנוסף, פתחה כלמוביל פתרונות מימון בע"מ תיק הוצאה לפועל נגד עזבון המנוח ושירה מנור.

ויש עוד: מתברר שלאחר ירידת המחזמר המחודש "מרי לו", בהפקת הדרן, הוגשו תביעות הדדיות בשנת 2021 ולבסוף נקבע כי פיק ישיב 200 אלף שקל להדרן, ועוד כ-70 אלף שקל שכר טרחה. כעת הגיש עו"ד מרדכי ראוך, בשם הדרן, דרישה לקבל מידע על הצוואה של פיק.
עו״ד מאיר בר מוחא, מטעמם של מירית, בנלי והבנות: "איני מגיב ודן בענייני לקוחותיי במדורך, הדבר היחיד שאני מוכן להתייחס אליו הוא כי אכן התיק בהוצאה לפועל נגד דניאלה טרנטינו־פיק נפתח בטעות ובוודאי שייסגר״.

עו"ד שמואל מורן, מטעמה של שירה מנור: "כידוע לך איני מגיב על עניינים הנוגעים ללקוחותיי". עו"ד מרדכי ראוך מטעם הדרן: "המנוח הפסיד בהליך בוררות מול הדרן. ננקטו הליכי הוצל"פ לגביית החוב. נערכו הסדרי תשלומים ולאחר פטירתו הם לא משולמים. בהיעדר תגובה מהגורמים המעורבים שאליהם פנינו - עו"ד, ילדים, אלמנה - יש להמשיך בהליכי הגבייה ופנינו לקבל מידע כדי לפנות למנהל העיזבון או היורשים".