בשבוע שעבר התפרסמה כתבה של לימור גליק בחדשות בערוץ 13 על הצלחתו של מלך הפלאפל, אריאל אריק רוזנטל, המכונה גם "הקוסם". בכתבה לקח רוזנטל את צוות הצילום לקיבוץ מלכיה, שם נקלט כילד חוץ במשפחתם של יעל וזכאי אליאש. רוזנטל סיפר בכתבה כי האידיליה בקיבוץ התפרקה והוא נאלץ להיגרר עם אמו ואחיו לבלגיה. בכתבה תוארה נטישתו של רוזנטל על ידי אמו הביולוגית, גבריאל עיישה רוזנטל, וצוין בה כי בגלל אמו סיפור חייו הסתבך.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוזנטל האם, ככה נוטשים קוסם?
"אחרי שצפיתי בפרומו, צרחתי כאב שהפך את השמש שבלב שלי ואת האור שבמחשבות שלי לכאב בצבע אדום. הרגשתי כמו אמא שהשכול תפס אותה בפריים טיים".

שלחת לי תמונה משותפת שלכם, איך למרות הנתק הצטלמתם יחד?
"כשהוא פרסם את הספר והוא אמר כל מיני אמרות כמו 'אמא שלי מעולם לא בישלה וגם לא ניסתה לבשל', קיבלתי כל מיני תגובות מאנשים שהכירו אותי בעבר ואמרו לי, 'הוא מבייש אותך ומשקר'. במשך השנים הוא אפשר לי להגיע לפלאפל לאכול בקטנה, לא לדבר, ולהיעלם. הפגישות בפלאפל הזכירו לו שאני קיימת באיזושהי צורה. ביום שבו הוציא את הספר, זה היה אחת הפעמים שהגעתי, לא מתוכננת, וראיתי את דוכן הספרים ואמרתי לו בשקט 'נעלבתי עד עמקי נשמתי, הגזמת, לא?'. התעקשתי להצטלם איתו כדי שאשלח לאנשים שמכירים אותי ואוהבים אותי".

אריאל, אמך טוענת שדאגה לך ואהבה אותך כל הזמן, ושהיא נאלצה לעזוב בגלל נסיבות חיים קשות.
"איני מעוניין להגיב, ותודה על ההבנה".

אתה רוצה לשמוע מה אמא שלך מנסה להגיד?
״לא, תודה, אין צורך״.

לימור גליק, ערוץ 13, בחרה שלא להגיב.