כפי שקראתם בבלעדיות ב-TMI, השורדים החדשים קיבלו הודעה מההפקה לשריין את היום (חמישי) לטובת פעילות קידום של העונה במסגרת החוזה עליו חתמו. השורדים התבקשו להגיע בחמישי הקרוב לתל אביב כשהם לבושים בבגדי ים, אותם בגדי הים שלבשו על האי, והתבקשו לעמוד במשך שלוש שעות על עמידה לצד שלט חוצות ענק בכביש מהיר.

המטרה בצעד זה היא כמובן באז תקשורתי וקידום העונה החדשה בדרך מקורית שעוד לא נראתה עד היום. הבוקר (חמישי) אכן עלו לאוויר שלטי החוצות בהם מוצגים לראשונה השורדים החדשים לקראת עליית העונה החדשה שעתידה לעלות במוצ"ש הבא. 18 המתמודדים החדשים והאנונימיים השתלטו הערב על הדיזינגוף סנטר בתל אביב, בתצוגה מרשימה בהנחיית גיא זוארץ.

גיא זוארץ, הישרדות  (צילום: רפי דלויה)
גיא זוארץ, הישרדות (צילום: רפי דלויה)

במהלך האירוע נצפו השורדים כשעליהם מעילי הגשם המפורסמים מהאי כאשר הוקם ג'ונגל בלב הקניון והמנחה גיא זוארץ הציג את המתמודדים להפתעת העוברים והשבים בקניון, כשבמקביל האירוע שודר במסכי הענק ברחוב. האם השורדים הגיעו בבגדי ים? 

נראה כי בעקבות אי שביעות השורדים והפרסום של TMI ויתרו על הפעולה המחפיצה הזאת מצד ההפקה ונתנו להם להופיע בלבוש מלא. במהלך האירוע נחגגה יום הולדת לשורדת החדשה ספיר קשתי והיא נהנתה מעוגה ונרות. העונה החדשה חוזרת למקורות של הפורמט: אל האי יגיעו 18 מתמודדים אנונימיים שלכולם מטרה אחרת – לזכות בתואר הנחשק, השורד האחרון שאיתו מגיע פרס כספי של מיליון שקלים.

גיא זוארץ (צילום: רפי דלויה)
גיא זוארץ (צילום: רפי דלויה)