ניק קרטר, חבר להקת ה"בסקסטריט בויז", מואשם באונס של נערה, כך דיווחו היום (שישי) כלי התקשורת בחו"ל. האירוע החמור התרחש, לכאורה, בשנת 2001, כשקרטר היה בן 21 והמתלוננת, שאנון רות', שלוקה באוטיזם ושיתוק מוחין, הייתה בת 17.

תלונה כנגד ניק קרטר מה"בקסטריט בויז": "אנס אותי, הייתי בתולה"

בתביעה טענה רות' כי היא הוזמנה על ידי קרטר לאוטובוס ההופעות של הלהקה לאחר הופעה בטקומה, וושינגטון, ונעתרה להצעתו. לדבריה, באוטובוס היא ביקשה מהזמר מיץ תפוחים, אך הוא הגיש לה מיץ חמוציות לתוכו הוסיף אלכוהול ללא ידיעתה. עוד טענה, כי כשהרגישה רע היא ניגשה לשירותים, שם אילץ אותה קרטר לבצע בו מין אוראלי. בנוסף ציינה, כי היא בכתה כל הזמן בזמן שהזמר "המשיך להדריך אותה" מה לעשות.

לאחר מכן, המשיכה, קרטר לקח אותה למיטה והמשיך לתקוף אותה מינית, כינה אותה "כלבה קטנה מפגרת" ואמר שאף אחד לא יאמין כשאיימה שתספר לאנשים על התנהגותו.

מקור המקורב לקרטר אמר לאתר הרכילות TMZ שההאשמות "שגויות באופן מוחלט" וכי "ניק מתמקד במשפחתו ומתאבל על מות אחיו", הזמר והראפר אהרון קרטר, שמת בחודש שעבר בגיל 34.

"זה שניק קרטר הוא סלבריטי, זה לא אומר שהוא פטור מפשעיו", אמרה רות' במסיבת עיתונאים שקיימה. לפי התביעה, רות' הייתה אז בתולה ונדבקה בווירוס הפפילומה (HPV) לאחר המפגש עם הזמר. 

אלו לא ההאשמות הראשונות על תקיפה מינית נגד קרטר. בשנת 2018, מליסה שומאן, חברה לשעבר בלהקת הבנות Dream, טענה בפומבי שקרטר הכריח אותה לקיים יחסי מין בניגוד לרצונה כשהיה בן 22 והיא בת 18.

קרטר הכחיש את ההאשמות ומסר בתגובה: "אני בהלם ועצוב מההאשמות של גברת שומאן. מליסה מעולם לא הביעה בפניי בזמן שהיינו ביחד או בכל עת מאז שכל דבר שעשינו לא היה בהסכמה. זו הפעם הראשונה שאני שומע על ההאשמות האלה, כמעט שני עשורים מאוחר יותר. זה מנוגד לטבע שלי ולכל מה שאני אוהב, לגרום למישהו בכוונה אי נוחות או נזק".