סרטון של הזמר איתי לוי כשלצידו דוגמנית צעירה בת 20 העונה לשם עדן כהן, הצליח לעורר סערה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה. התיעוד מגיעמהשקת הסטודיו החדש של מורן טובול באשדוד בו הוא נצפה כשהוא עם הצעירה ונראה קרוב אליה במיוחד, אלא שכעת ישנה תפנית בעלילה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איתי לוי בזוגיות טרייה (צילום: אינסטגרם)

לוי הציג את כהן לראשונה לחברים הטובים שהגיעו לאירוע ביניהם, הזמרת והאמא הטרייה נסרין קדרי ובעלה רום שמיר. גם הזמרת מאיה בוסקילה שנכחה באירוע עם בן זוגה שאולי שלוים, תיעדה לסטורי את השולחן הארוך והמפנק, שם נצפו בין היתר מחובקים וצמודים לוי וכהן.

כהן שקלטה כי היא מתועדת בעדשת הנייד חששה שיראו אותה מעשנת, אך נראה שאנחנו הצופים בחרנו להתמקד במידע אחר שהועבר לנו בסטורי הזה, ופחות בסיגריה. בעקבות פרסום הסרטון החלו להתרוצץ ברשת חרושת שמועות על אהבתו החדשה של לוי, אך כהן מיהרה להעלות סטורי ולהבהיר: "קמתי לבוקר ממוצאאאא. אין צורך לשלוח הודעות כי זה לא נכון. שבוע מבורך". 

עדן כהן מסרה בבלעדיות ל-TMI: "ישבתי עם ההורים שלי ועם בני פרץ לפני ההשקה במקום סמוך, משם בסך הכל קפצתי להגיד שלום והיה מקום ליד איתי לוי אז התיישבתי שם. אין לי איתו כלום ואפילו לא את המספר שלו". כמו כן, היא סיפרה לנו על הקירבה החברית של משפחתה גם למשפחת אדם, על החברות הקרובה שלה עם ברק שמיר ועל אביה, יניב כהן נשיא קבוצת מכבי "קביליו" יפו, שבעבר עלה לכותרות אחרי שרכבו פוצץ בהרצליה פיתוח.

כזכור, לפני כחודש נפרד הזמר מזוגתו האחרונה טליה ברון אותה חשפנו לראשונה, אחרי שבועות ספורים שלהם יחד. בעבר היה מאורס להדר חיון אך רגע לפני החתונה פירקו את החבילה. וכעת נראה שהוא מצא אהבה חדשה.