בסוף השבוע עלו הפרקים הראשונים בסדרה "הארי ומייגן" בנטלפיקס והמללכה הבריטית סוערת. הנסיך הארי מתרגש מהסדרה החדשה של נטפליקס ולמרות המחלוקות סביבו, הוא מקווה שהציבור ומשפחת המלוכה יזכו להבנה טובה יותר של הקשיים שאיתם התמודדו בני הזוג בתקופתם תחת עינה של התקשורת במשפחת המלוכה, כך דווח ב"מירור".

הדיווח טען גם כי הנסיך הארי מקווה לפיוס עם אביו המלך צ'ארלס ואחיו הבכור הנסיך וויליאם בעקבות פרסום התיעוד. "הארי שמח מהנרטיב של הסרט התיעודי ומהאופן שבו הוא ומייגן מרקל הוצגו. הסיבה שלהם הייתה לשתף את האמת שלהם על חייהם. הוא מרגיש שזה סיפר את הסיפור שהוא רצה שהעולם ישמע ואין לו שום חרטות", נכתב בדיווח. 

הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, ונשותיהם, שנת 2019 (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, ונשותיהם, שנת 2019 (צילום: רויטרס)

"הארי ומייגן מקווים שבני המשפחה ואנשי הארמון יצפו או חשוב מכך, יקשיבו להערותיהם. אבל הם יודעים ששום דבר שהם מדברים עליו לא יטופל בפומבי", נטען עוד בדיווח. "הם מקווים שזה עשוי לעורר הבנה גדולה יותר מהמלך ומשפחת קיימברידג' לגבי התחושה של הארי ומייגן לגבי החוויות שלהם באנגליה. להארי יש תקווה לפיוס. הוא אוהב את אביו ואחיו, לא משנה מה אנשים חושבים".

בשלושת הפרקים הראשונים של הסדרה, מייגן מרקל והנסיך הארי חזרו על כמה מהטענות שהעלו בעבר, כולל גזענות בתוך משפחת המלוכה וחדירה לפרטיות התקשורת. הנסיך הארי אמר שמשפחת המלוכה צריכה לבדוק את "ההטיה הלא מודעת" שלהם, שהוא הודה, עיוורה אותם למאבקים שהוא ומייגן מרקל חוו.

הנסיך הארי, ארצ'י, הנסיך צ'ארלס (צילום: אינסטגרם,Chris Jackson/Pool via REUTERS)
הנסיך הארי, ארצ'י, הנסיך צ'ארלס (צילום: אינסטגרם,Chris Jackson/Pool via REUTERS)