הדוגמניות דר זוזובסקי ולירן כוהנר מתאמנות באופן קבוע בסטודיו האימונים של ליקי רוזנברג. מי שעוד מתאמן איתן בקביעות הן הדוגמנית והחברה הטובה שלומית מלכה, הזמרת המצליחה נועה קירל, יוצאת הריאליטי ג'קי אזולאי ומפורסמות נוספות. חבורת האימונים של ליקי מעלות לעיתים קרובות סרטונים מתוך האימונים המבדחים שלהן אלא שהפעם אחד הסרטונים עורר רעש גדול ברשת.

כוהנר שיתפה בסרטון שלה עם זוזובסקי ורוזנברג כשהן חושפות ישבן, אותו פיקסלו בטרם שיתפו אותו ברשתות החברתיות. מלכת היופי בדימוס הוסיפה וכתבה: "יש משהו באמת בגוף שאנחנו חיים בו שברגע שאנחנו מחוברים אליו אוהבים אותו וחומלים אותו, זו מערכת יחסים חברית ובריאה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דר זוזובסקי, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דר זוזובסקי, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התגובות לא איחרו להגיע ובין היתר נכתב: "מזעזע, פשוט משועממות", "מעניין מה התגובות היו אם גברים היו מעלים סרטון כזה…", או "תתביישו לכן. קצת כבוד לגוף שלכן. קצת צניעות לא תזיק". עוד נכתב: "לירנקו בא לי להגיד שלא ממך ציפיתי כאילו יש בננו מערכת יחסים כלשהי, אבל כן וואלה אני עוקבת אחרייך ברמה היומיומית ויש לך איזושהי מחויבות כלפנו הצופות, האמהות הנשים, וגם הילדות שעוקבות אחרייך, או סתם כלפי הילדות שלך. נכון זה סתם סרטון כייפי חברי ולא מיני בכלל אז למה לחשוף ישבנים ולצנזר כאילו מה זה נותן? בחייאת". עוד כתבה חברתן שביט ויזל: "סרטון נחמד. גם ככה לא הייתי משתתפת בו מבחירה". מה דעתכם?.