אחרי שצבר קהל של מיליוני מעריצים מכל קצוות הארץ, והצליח למלא את היכל מנורה ופארק הירקון, הזמר עדן חסון חשף אתמול כי הוא פותח בחגיגיות מועדון אקסקלוסיבי שיקרא "היהלומים". הזמר המצליח והנרגש שיתף את עוקביו בצעד הלא שגרתי שהוא לוקח בפוסט בעמוד האינטסגרם שלו, שם הוא הוא הודה: "יותר מידי זמן שמרתי על זה בסוד". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


"לפני שנה בערך קיבלתי הודעה ממישהי מהממת שמגיעה בקביעות להופעות. היא כתבה 'הלוואי והיה לי חבר מועדון או כרטיסייה להופעות שלך'. ההודעה שלה ישבה לי במוח הרבה זמן ופתאום הבנתי שזה יכול להיות מדהים", שיתף חסון. בעקבות ההודעה הקטנה הזו התפתח והתגבש לו רעיון מועדון המעריצים "היהלומים", שנקרא כך בעקבות הביצוע של הזמר בהיכל מנורה לשיר "כשנגמרת הסופה", בסופו הוא הכריז בפני הקהל: "אתם היהלומים שלי". 

חברי המועדון המיוחד של חסון, שירשמו אליו באתר המיועד, יוכלו לקבל אופציה להגיע למפגש מעריצים, להיכנס להצטלם מאחורי הקלעים, להיות ביחד איתו בחדר חזרות לפני מופע, להשתתף בהגרלה כששני הזוכים יבלו איתי יום שלם של סידורים, לקבל קדימות שעות ולתפוס את המקומות הטובים ביותר בכל הופעה, להיכנס לקבוצת וואטסאפ ייחודית ואפילו לשמוע שירים לפני כולם.

בפורמט שאלות-תשובות שעשה הזמר הוא הסביר כמה מהכללים והחוקים של הפורמט, ואנחנו עשינו לכם סדר בין כל המידע. ההרשמה היא מעל גיל 18. למה? פשוט כי ככה החליט החוק. מה שכן, ישנה אפשרות לתת לבוגר מהמשפחה לרכוש את הכרטיס ולהשתמש במקומו. איך ההגרלה תעבוד? מכיוון שלא ניתן להכניס כמויות בלתי מוגבלות של אנשים אל מאחורי הקלעים, תבוצע הגרלה פורמלית בסופה יבחר בר המזל שיזכה לבלות מאחורי הקלעים עם הזמר. 

עדן חסון על מועדון ''היהלומים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן חסון על מועדון ''היהלומים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשחסון נשאל האם הוא מרגיש שהמועדון הופך אותו לממוסחר, הוא ענה: "לא. לא מרגיש ממוסחר. אמנים בכל העולם מוכרים מרצ'נדייז ומועדון חברים יש גם לכל קבוצת כדורגל. וזה גם לא חובה בשום צורה. מי שרוצה הטבות והאפשרויות קיימות במועדון מוזמן לרכוש. הפעילות לא תשפיע בשום דרך על מי שלא בוחר להצטרף. וכמובן שאמשיך להצטלם מאחורי הקלעים כמו בכל יום ולהיות נגיש לקהל כמו תמיד. זה סך הכל בונוס".